تاریخ انتشار: 1395/11/12 10:45
کد خبر: 232368

تعریف و تمجید رادوشوویچ از بیرانوند: من نیمکت نشین بهترین دروازه بان ایرانم!

تعریف و تمجید رادوشوویچ از بیرانوند: من نیمکت نشین بهترین دروازه بان ایرانم!

با بازگشت بیرانوند از مصدومیت رادوشوویچ در بازی‌های نیم‌فصل دوم نیمکت‌نشین شده. گلر کروات پرسپولیس می‌گوید: «من 5 بازی در لیگ انجام دادم. از عملکردم خیلی راضی بودم و بسیار از خودم مطمئن بودم و حس فوق‌العاده‌ای داشتم. چند بازی هم گل نخوردم. با بازگشت بیرانوند دوباره نیمکت‌نشین شدم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم. منتظر می‌مانم تا در آینده دوباره شانس به من رو کند. الان مهم‌ترین مساله بازی کردن یا نکردن من نیست. پر اهمیت‌ترین چیز، موفقیت پرسپولیس و باشگاه است. ما باید تمام بازی‌های پیش رو را ببریم تا به هدفمان برسیم. و البته او از نیمکت‌نشینی راضی نیست: «قطعا. هر بازیکن حرفه‌ای از نیمکت‌نشینی و بازی نکردن ناراحت خواهد بود اما من در بزرگترین تیم ایران و آسیا بازی می‌کنم و این اتفاق کوچکی نیست. در تیمی هستم که بهترین دروازه‌بان ایران در آن حضور دارد که هر هفته بهترین نمایش ممکن را دارد. پس منتظر می‌مانم تا دوباره شانسی به من داده شود.»
رادو درباره رابطه‌اش با رقیب ملی‌پوشش می‌گوید: «ما رابطه خوبی داریم و همدیگر را درک می‌کنیم. او یک هم‌تیمی خوب برای من است. او مطمئنا بهترین گلر ایران است و در این مساله شکی نیست. او استایل خیلی خوبی دارد و مهارت بسیار بالایی دارد.»
پانادیچ گفته بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا به شمار می‌رود. و حالا نظر رادو: «من بقیه گلرهای آسیا را دقیق نمی‌شناسم اما در بین دروازه‌بان‌های ایرانی، بدون تردید علیرضا از همه بهتر است. صددرصد در این باره مطمئن هستم.»
دروازه‌بان دوم پرسپولیس درباره رکوردهای پرسپولیس در گل نخوردن می گوید:«من 5 بازی در لیگ انجام دادم و سه کلین شیت داشتم اما کل تیم و مخصوصا مدافعین ما یعنی ماهینی، محرمی، ربیع خواه، پلی یانسکی،سید جلال و انصاری نقش بسیار مهمی در این رکوردها داشتند. من هم در این بین سهیم هستم. بدون هر یک از ما شاید هیچ کدام از این رکوردها و کلین شیت ها به ثبت نمی رسید.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrqm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قابل توجه منتقدان/ برانکو رادو را می پسندد