تاریخ انتشار: 1395/11/12 13:49
کد خبر: 232320

پایت هشت هفته با هم تیمی‌هایش حرف نمی‌زد

بازیکن فرانسویِ «چکش ها» که روز یکشنبه دوباره به مارسی پیوست، به قطع کامل ارتباط با هم تیمی هایش قبل از ترک این باشگاه متهم شده است.
پایت هشت هفته با هم تیمی‌هایش حرف نمی‌زد

به گزارش فرتاک ورزشی، «دیوید سولیوان» مالک باشگاه وستهام یونایتد مدعی شده است که «دیمیتری پایه» قبل از ترک این باشگاه، نزدیک به هشت هفته با هم تیمی های خود صحبت نمی کرد.

این ملی پوش فرانسوی بعد از امتناع از بازی کردن برای وستهام، سرانجام روز یکشنبه با قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون پوند دوباره به تیم مارسی پیوست.

سولیوان درباره رفتار وی به «BBC» گفت: به نظرم در شش یا هشت هفته آخر، با هیچ کس در تیم حرف نمی زد. او برای صرف غذاهایش به گوشه اتاقی می رفت و خودش را از همه دور کرده بود. قبل از آن خوشحال و پر جنب و جوش بود، قبل از مسابقه با همه دست می داد.

وی ادامه داد: نمی دانم یک تدبیر بود یا چیزی در ذهنش تغییر کرده بود. تیم می خواست که او برود و مربی هم با بی میلی بسیار می خواست که او برود. اگرچه ما مخالف این امر بودیم ولی نمی شود خلاف نظر اکثریت تیم و مربی حرکت کرد.

سولیوان افزود: روند مذاکرات با مارسی بسیار دشوار بود. آنها خوش شانس بودند که ما ۲۵ میلیون پوند را پذیرفتیم. به نظرم او بیش از این ارزش دارد. این بازیکن از دستمزد ژانویه اش صرفنظر کرده است که در حدود ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار پوند می شود. از جانب ما کمی بزرگواری وجود داشت. رفتار او با ما نوعی پیمان شکنی بود. نگرش ما این طور بود: تو از بازی کردن امتناع کردی، چرا باید حقوق بگیری؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrqx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوونتوس رودریگز را می خواهد؟