تاریخ انتشار: 1395/07/14 18:36
کد خبر: 257492

بالاگرفتن اختلاف بین کلمبیا و رئال به‌خاطر خامس

به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال کلمبیا به تیم پزشکی رئال مادرید اعتماد چندانی ندارد.
بالاگرفتن اختلاف بین کلمبیا و رئال به‌خاطر خامس

  به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، خامس رودریگز در بازی این هفته رئال برابر ایبار با وجود اینکه در ترکیب ثابت قرار داشت، به میدان نرفت؛ چراکه هنگام گرم کردن دچار مصدومیت شد. تیم پزشکی رئال پس از بازی اعلام کرد که خامس دو هفته از میادین به دور خواهد بود و نمی تواند تیم ملی کشورش را در بازی های مقدماتی جام جهانی روسیه همراهی کند.

 

این بیانیه مورد قبول فدراسیون فوتبال کلمبیا قرار نگرفت و نام خامس در فهرست تیم ملی این کشور قرار گرفت. مسئولان فوتبال کشور کلمبیا خامس را مجبور کردند که خود را به تیم پزشکی تیم ملی کلمبیا معرفی کند. بر اساس قوانین فیفا، رئال نمی توانست با این درخواست مخالفت کند و تنها یکی از پزشکان خود را همراه خامس به کلمبیا فرستاد.

 

نکته عجیب این است که فدراسیون فوتبال کلمبیا تشخیص تیم پزشکی باشگاه آلاوز در مورد مصدومیت دانیل تورس را قبول کرده و این بازیکن در اسپانیا مانده است؛ اما در مورد خامس به تشخیص تیم پزشکی رئال اعتماد نکرده است.

چند ماه پیش نیز درخواست رئالی ها از فدراسیون فوتبال کلمبیا مبنی بر عدم حضور خامس در کوپا آمریکا برای جلوگیری از ریسک مصدومیت وی مورد قبول واقع نشده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wy76v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط متفاوت خامس زیر نظر زیدان و پکرمن