تاریخ انتشار: 1395/06/25 12:23
کاپیتان اسبق تیم ملی در گفت و گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 261344

دفاع استقلال شکننده و خط حمله پرسپولیس خطرناک است

سیامک رحیم پور، کاپیتان تیم ملی در دوران مرحوم دهداری و مربی اسبق استقلال تهران در گفت و گو با فرتاک در خصوص دربی 83 سخن گفت که با هم می خوانیم.
دفاع استقلال شکننده و خط حمله پرسپولیس خطرناک است

سیامک رحیم پور در گفت و گو با فرتاک ورزشی در خصوص دربی 83 و شرایط حاکم بر این بازی گفت: در طی چند بازی گذشته از لیگ شانزدهم و آن چه که ما شاهد بوده ایم و از آماری که موجود است از شکنندگی خط دفاع  یابهتر بگوئیم ساختار دفاعی ضعیف استقلال حکایت دارد.

 

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران در ادامه سخنان خود افزود: در پنج هفته گذشته استقلال هفت گل دریافت کرده و در برابر آن پنج گل به ثمر رسانده است و این یعنی این تیم بر اساس همین آمار دومین تیم از نظر دفاعی لیگ میباشند که بیانگر ضعف در خط دفاعی آبی پوشان دارد و منصوریان باید بتواند برای رفع این مشکل چاره ای بیندیشد.

 

مدیرآکادمی حال حاضر باشگاه پیکان درادامه در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت: برخلاف استقلال که تا اینجای مسابقات و بر اساس آمار و شرایط موجود از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ را با دریافت یک گل دارد و توانسته مشکل خط دفاعی سال قبل راجبران کند و از خط حمله تند و تیزی برخوردار بوده وتوان اجرای حمله سریع یا ضدحمله را با بازیکنان سرعتی دارد و هم چنین روی توپ های هوایی ازقابلیت مناسبی برخوردار است.

 

رحیم پور در ادامه و در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که آیا این آمار می تواند تعیین کننده برتری یک تیم در دربی باشد یا نه گفت: شرایط دربی خاص است و هیچ گاه آمارها و شاخص های فنی بیانگر برتری تیم دیگری نبوده وبه صورت مطلق براین بازی حاکمیت نداشته است.

 

مربی اسبق استقلال تهران در ادامه در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از نتیجه دربی 83 چه خواهد بود، گفت:آنچه شهرآورد پایتخت را تحت تٱثیر قرارخواهد داد، ذهن آماده، روحیه تهاجمی و استفاده از داشتهها در لحظه مناسب و رفتار ظاهری کادر فنی است که بازیکنان را به اتخاذ روش مناسب درون زمین هدایت خواهدکرد و نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد چون این دو تیم وقتی در برابر هم قرار می گیرند فراتر از نتایج جدولی و آمار و ارقام انگیزه دارند.

 

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم شاهد یک بازی رو به جلو و سرعتی و به دور از تنش های موجود باشیم و گل هم داشته باشد تا به زیبایی بازی بیافزاید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wygpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس
جوان‌ها منصوریان را نجات می‌دهند؟