تاریخ انتشار: 1395/08/09 22:41
کد خبر: 251868

سرمربی تیم والیبال سایپا: روی نقاط ضعف هاوش گنبد کار کرده بودیم

سرمربی تیم والیبال سایپای تهران علت پیروزی تیمش برابر هاوش گنبد درهفته سوم لیگ برتر والیبال کشور جام شهدای منا را شناخت نقاط ضعف تیم حریف دانست و گفت: روی نقاط ضعف هاوش گنبد کار کرده بودیم.

به گزارش سرویس توپ و تور فرتاک ورزشی، مسعود آرمات شامگاه یکشنبه پس از پیروزی 3 بر 1 تیمش برابر تیم هاوش گنبدکاووس گفت: باتوجه به دو باخت تیم هاوش می دانستیم که این تیم با حمایت تماشاگران پرشور خود برای برد به میدان می آید.

وی اظهار داشت: بر این اساس روی نقاط ضعف هاوش کار کردیم و تنها روی بازیکن خارجی این تیم شناخت نداشتیم که در گیم اول به این شناخت رسیدیم.

آرمات اضافه کرد: این بازی از بهترین بازی هایی بود که من از تیم هاوش دیدم و این باخت چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند.

وی تصریح کرد: مطمئنم اگر هاوش بازی امروز خود را در بازی های آینده تکرار کند موفق خواهد شد.

سرمربی تیم سایپا درخصوص داوری این دیدار نیز گفت: داوری خوب بود اما داور هم جزیی از بازی است و ممکن است همچون بازیکن و مربی اشتباه کند ضمن اینکه تصمیم داور با اعتراض بر نمی گردد.

تیم سایپا تهران با شکست دادن تیم هاوش در هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور جام شهدای منا در خانه حریف، به دومین برد خود در این بازی ها دست یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyl85

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نتایج هفته سوم لیگ برتر والیبال