تاریخ انتشار: 1395/08/02 11:25
کد خبر: 253720

امیدوار، مثل سپیدرود و ملوان

امروز دو تیم باسابقه و پرطرفدار گیلان در لیگ یک کشور به مصاف حریفان خود می روند.
امیدوار، مثل سپیدرود و ملوان

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، بازی تیم های گیلانی در دسته دوم فوتبال کشور با شکست میهمان رشتی (داماش) و پیروزی با یک گل میزبان فومنی به پایان رسید. در پایان مسابقات هفته گذشته که البته اغلب تیم ها شش بازی انجام داده اند، هر دو تیم گیلانی 10 امتیاز دارند و فاصله آنان با تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس فقط چهار امتیاز است.
پس برای تیم های رشتی و فومنی فرصت و موقعیت به منظور صعود به مرحله نهایی رقابت های فوتبال دسته دوم کشور کم نیست ولی باید به خصوص در خارج از خانه هوشیارانه تر و قدرتمندانه تر ظاهر شوند و به آسانی امتیاز از دست ندهند.
امروز اما دو تیم باسابقه و پرطرفدار گیلان در لیگ یک کشور به مصاف حریفان خود می روند. سپیدرود رشت که در صدر جدول قرار دارد، از بازی با راه آهن در تهران هم برد می خواهد سپیدرود تاکنون در خارج از خانه نیز نتایج خوبی گرفته و به این دلیل امیدوارانه رویاروی راه آهنی قرار می گیرد که البته مشکل شدید مالی دارد و در عین حال چند پیروزی در هفته های اخیر به دست آورده است.
ملوان هم در انزلی قدرتش دو سه برابر می شود و این به بازیکنانش انرژی داده که سخن از شکست دادن تیم بادران در مسابقه امروز می گویند.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyxnr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی تدارکاتی آبادنی ها درجام حذفی!
اختصاصی/