تاریخ انتشار: 1396/08/15 23:26
کد خبر: 174871

نساجی مازندران- بادران تهران؛ دیداری نفس گیر و سرنوشت ساز/ ربیعی در فکر احیاء، پاشازاده در پی صدرنشینی

دیدار تیم های بادران تهران و نساجی مازندران در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فردا سه شنبه در ورزشگاه کارگران تهران برگزار خواهد شد.
نساجی مازندران- بادران تهران؛ دیداری نفس گیر و سرنوشت ساز/ ربیعی در فکر احیاء، پاشازاده در پی صدرنشینی

هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی فردا سه شنبه برگزار خواهد شد که مهم ترین دیدار این هفته اختصاص به دیدار تیم های بادران تهران و نساجی قائمشهر دارد، تیم هایی که برای صعود به لیگ برتر خود را مهیا نموده اند و به کم تر از 3 امتیاز بازی هم رضایت نخواهند داد.

نساجی مازندران که با مهدی پاشازاده روزهای خوبی را سپری می کند، در حال حاضر از 11 بازی گذشته خود دارای 23 امتیاز بوده و با 3 امتیاز اختلاف نسبت به نفت مسجدسلیمان در جایگاه دوم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در این بازی و شکست احتمالی شاگردان محمود فکری در برابر مس کرمان، جایگزین آنها در صدر جدول خواهند شد و همین می تواند انگیزه های آنها را برای بازی برابر بادران تهران بیشتر نماید.

پاشازاده که بخوبی توانسته تیم خود را در این فصل راهی میدان نماید؛ از 7 بازی گذشته خود دارای4پیروزی، 2 تساوی و یک شکست شده و توانسته 14 امتیاز ارزشمند به اندوخته های خود اضافه نماید که می تواند روند مناسبی برای این تیم در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور باشد.

نساجی تا پایان هفته یازدهم با کسب 23 امتیاز به میانگین 2+1 امتیاز در هر بازی دست یافته که ادامه این روند یعنی این که این تیم می تواند برای صعود به لیگ برتر امیدوارتر از همیشه باشد.

اما در آن سوی میدان شرایط کاملا متفاوت است و شاگردان ربیعی از هفته پنجم به بعد نتوانسته اند نتایج مناسبی کسب نمایند به طوری که از 7 بازی گذشته خود دارای یک پیروزی، چهار تساوی، و 2 شکست شده و تنها 7 امتیاز به اندوخته های گذشته خود اضافه نموده اند.

شاگردان محمدربیعی در حال حاضر با 17 امتیاز از 11 بازی در رده ششم جدول جا خوش کرده اند و در صورت پیروزی در این بازی سخت و نفس گیر، می توانند در بهترین حالت تا رتبه چهارم صعود نمایند و حتی در صورت پیروزی در بدترین حالت باز هم ممکن است در جایگاه ششم قرار بگیرند.

بدون شک رتبه های کنونی نمی تواند ملاک درستی از وضعیت تیم ها داشته باشد و ربیعی و شاگردانش حتی دوست دارند پیروز میدان شوند و در جایگاه ششم باقی بمانند ولی به شرطی که نفت مسجدسلیمان در برابر مس کرمان شکست را پذیرا شود تا فاصله اش با این تیم کم تر شود.

پیروزی احتمالی بادران می توان شرایط را برای این تیم دگرگون کند و علاوه بر این که توانسته است 3 امتیاز حساس از حریف مستقیم خود دریافت نماید، خود را هم به امتیاز 20 رسانده و فاصله اش را با صدرنشینان کم تر نماید و همان طور که گفته شد در صورت شکست و یا تساوی نفت مسجد سلیمان در برابر مس کرمان، شاگردان ربیعی نفس راحتی کشیده و فرصت دوباره ای برای احیای خود بدست آورند.

این بازی سخت و فوق العاده حیاتی برای ربیعی و شاگردانش می تواند مسیر احیای این تیم را دوباره فراهم نماید و شاید به جرات بتوان گفت که کلید دروازه خوشبختی از مسیر عبور از نساجی می گذرد و ربیعی و شاگردانش نباید از این فرصت طلایی به سادگی بگذرند.

ربیعی برای پیروزی در این بازی باید احتیاط را کنار گذاشته و دستور صدور حمله اما منطقی و بدور از احساسات را در برنامه های شاگردانش بگنجاند و مراقب ضدحملات خطرناک شاگردان پاشازاده باشد.

بدون شک این دیدار با توجه به شرایط جدولی و از آن جایی که هر دو مربی دوست دارند پیروز میدان باشند، می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد و باید دید و به انتظار نشست که آیا طلسم ناکامی های بادران شکسته خواهد شد یا این که این تیم هم چنان بر روی نوار ناکامی های گام بر می دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8adj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوج هافبک دفاعی نساجی مقابل بادران کیست؟!
اختصاصی| در نبود میثم کریمی؛