تاریخ انتشار: 1396/08/16 17:02
کد خبر: 174771

باید هر طور شده استقلال را شکست بدهیم

کیوان امرایی، مهاجم سیاه‌جامگان مدتی پیش با یک اتفاق بد مواجه شد و برادرش را به دلیل ایست قلبی از دست داد.

 با این حال او در تلاش است تا بتواند با درخشش خودش در سیاه‌جامگان این اتفاقات تلخ را تا حدودی از ذهن خود و خانواده‌اش دور کند. همشهری با امرایی در خصوص سیاه‌جامگان و مسائل مختلف دیگر صحبت کرده که در زیر می خوانید.

چرا سیاه‌جامگان نتایج خوبی نگرفته است؟

در چند بازی بدشانسی آوردیم و در چند بازی هم عملکرد خوبی نداشتیم. البته از بدشانسی‌ها بیشتر ضربه خوردیم و به عنوان مثال در بازی با صنعت نفت پنالتی از دست دادیم یا در بازی با تراکتور و نفت در دقیقه94 گل خوردیم. این درست است که باید تمرکزمان را بیشتر کنیم ولی از طرفی بدشانس هم هستیم و حقمان بیشتر از 7امتیاز بود. الان باید تلاش کنیم تا نتایج قبلی را جبران کرده تا کار به هفته‌های آخر نکشد.

برخی سیاه‌جامگان را جزو گزینه سقوط می‌دانند، نظر تو چیست؟

معمولا دو تیمی که در انتهای جدول قرار دارند همیشه چنین نظرهایی در موردشان وجود دارد. ما باید از لحاظ فنی شرایط خودمان را بهتر کنیم و برای خروج از این وضعت نیاز به دو، سه برد پیاپی داریم. می‌دانیم کارمان سخت است ولی تلاش می‌کنیم به هدفمان برسیم.

فکر می‌کنی آمدن مرزبان توانست شوک مثبتی به تیم بدهد؟

از حالا نمی‌توان در این مورد صحبت کرد چون مرزبان به تازگی کارش را شروع کرده است. ما باید به این مربی زمان بدهیم تا شناخت کامل از تیم پیدا کند و تفکراتش در سیاه‌جامگان پیاده شود. مرزبان تا بازی با استقلال این فرصت را دارد تا به یک شناخت خوب از تیم برسد.

 فکر می‌کنی که استقلال را ببرید؟

استقلال تیم بزرگی است و ما نباید نگاهی به نتایج قبلی این تیم داشته باشیم. شرایط تیمی خودمان طوری است که باید استقلال را ببریم  و محکوم به شکست در این مسابقه هستیم. ما باید وضعیت خودمان را بهتر کنیم.

شرایط خودت چطور است؟

شرایط بدنی و فوتبالی من خوب است و تلاش می‌کنم که خودم را در فرم ایده آل نگه دارم متاسفانه فوت ناگهانی برادرم اتفاق بسیار تلخی را برای من و خانواده‌ام رقم زد. بعد از آن اتفاق وظیفه دارم خانواده‌ام را خوشحال کنم تا بتوانم شرایط روحی آنها را تغییر بدهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8amb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سیاه جامگان به دنبال به خدمت گرفتن ستاره ی اخراجی استقلال