تاریخ انتشار: 1396/09/16 13:40
کد خبر: 170471

پیروزی پرسپولیس در رشت بیشتر از همه به این ستاره چسبید

پیروزی پرسپولیس در رشت بیشتر از همه به این ستاره چسبید

بازی در چمن مصنوعی که انگار همه چیز روی آن سنگین‌تر می‌شود، سختی‌های خاص خود را دارد. چه بازیکنانی که سنگین‌تر می‌دویدند و چه توپی که شتابش را روی این زمین از دست می‌داد. با این حال وجود بازیکنان سرزن در ترکیب سپیدرود باعث شده بود تا پرسپولیس بیشتر با پاس‌های روی زمین به دنبال رسیدن به دروازه سپیدرود باشد.

پرسپولیس برد سختی را در رشت بدست آورد. بردی که روی تیزهوشی مسلمان و علیپور بدست آمد و البته بیرانوند نیز در حفظ آن نقش بسزایی داشت. پرسپولیس چندین بازی است که با همین شیوه‌ای که مقابل سپیدرود بازی کرد، ظاهر شده است. با این حال یک روز فوتبالش به قول عامیانه می‌گیرد و چهار گل می‌زند و یک بار نیز همانند امروز برای بردن سپیدرود به تک‌موقعیت‌ها بسنده می‌کند. با این حال نکته مهم در مورد پرسپولیس تلاش بازیکنان این تیم برای بردن است که تا لحظه آخر ادامه می‌یابد. برانکو به خوبی موفق شده حتی در روزهای بد تیمش نیز بازیکنانش را به سمت بردن تهییج کند.

باید پذیرفت که پرسپولیس به خوبی و با قدرت فصل پیش بازی نمی‌کند. با این حال این تیم با تعداد امتیاز بیشتری نسبت به سال گذشته در صدر جدول قرار گرفته که این موضوع فرصت‌طلبی و بازی اقتصادی و هوشمندانه قرمزها را می‌رساند‌. اما برانکو خوب می‌داند که تیمش برای حضور در اسیا و تکرار موفقیت فصل پیش هنوز آماده نیست.

برانکو رشت را هم به لیست شهرهایی که در آن پیروز شده اضافه کرد تا در ضد و یکمین حضورش روی نیمکت پرسپولیس پنجاه و هشتمین بردش را بدست آورد. این برد بیش از همه به سیدجلال حسینی چسبید که تنها به دلیل انزلی‌چی بودن از سوی تماشاگران رشتی فحش‌ و ناسزا شنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8jgn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیدجلال زمان بازگشتش را اعلام کرد