تاریخ انتشار: 1396/01/13 23:08
کد خبر: 219771

منصوریان بازیکن خاطی استقلال را مثل برانکو تنبیه نمی کند!

اتفاق پرسپولیس در استقلال تکرار شد. البته نه در تمرین بلکه در جریان بازی.
منصوریان بازیکن خاطی استقلال را مثل برانکو تنبیه نمی کند!

چند هفته پیش بود که رامین رضاییان و علی علیپور در تمرین و جلوی چشمان برانکو با هم درگیر شدند! بعد از این درگیری برانکو هر دو را از تمرین اخراج کرد و از آنها خواست که به تهران برگردند. برانکو در بازگشت به تهران اجازه حضور علی علیپور را در تمرین صادر کرد اما رامین رضاییان با گذشت هفته ها هم چنان حق تمرین با پرسپولیسی ها را ندارد و آخرین خبری که از او داریم این بود که همزمان برای شرکت کنسرت توام با تمرین به کیش رفته بود!
اما این بار درگیری دو بازیکن را در استقلال شاهد بودیم. نه در تمرین. در جریان بازی. امید نورافکن در دقایق پایانی بازی با فولاد  بعد از تعویض و در حالی که علیرضا منصوریان به دلیل اخراج از سوی داور روی نیمکت نبود با یعقوب کریمی درگیر شد که کم مانده بود این دو بازیکن دست به یقه شوند که دخالت هم تیمی ها مانع از این اتفاق تلخ شد.
دعوای استقلالی ها همانند پرسپولیسی ها بچه گانه بود. دو روایت وجود دارد که هر دو بچه گانه است. اولی، می گویند امید نورافکن بعد از تعویض می خواسته به رختکن برود که یعقوب کریمی به این مسئله اعتراض کرد. دومی، می گویند امید نورافکن بعد از تعویض از فرط ناراحتی بطری آب را پرتاب می کند که بطری به پای یعقوب کریمی می خورد و این بازیکن اعتراض می کند و درگیری به وجود می آید.
علیرضا منصوریان بلافاصله بعد از بازی گفت فیلم بازی را می بینم و در صورتی که خطایی از امید نورافکن رخ داده باشد حتما با او برخورد می کنم به خصوص که او یکی دو روز پیش هم در تمرین بی انضباطی داشت.
با این حال مدل برخورد علیرضا منصوریان با برانکو کمی فرق دارد. اینجا نمی خواهیم به رابطه خوب علیرضا منصوریان با جوان ها و هم چنین مهربانی او اشاره کنیم. سرمربی تیم استقلال نشان داده در برخوردها منافع تیم را در نظر می گیرد که این درست است. شاید بهتر بود برانکو به جای محروم کردن رامین رضاییان از حضور در تمرین تیم پرسپولیس او را جریمه نقدی می کرد. مثلا کسر 20 درصد از مبلغ قرارداد. این طور رامین تاوان رفتارش را پس می داد اما الان برانکو با تصمیمی که گرفته پرسپولیس هم در حال متضرر شدن است.
از این دست از اتفاقات در فوتبال حرفه ای هم اجتناب ناپذیر است به خصوص استقلالی ها که تیم جوانی دارند و امید نورافکن هم هنوز 20 سال نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zaleb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ده روز سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس و برانکو