تاریخ انتشار: 1402/01/19 12:59
کد خبر: 8123

پایان کار زلاتان در میلان

به نظر می‌رسد کار زلاتان ایبراهیموویچ در میلان به پایان رسیده است و در این تیم برای فصل بعد جایی ندارد.
پایان کار زلاتان در میلان

زلاتان ایبراهیموویچ، فوق ستاره سوئد ظاهرا در آستانه خداحافظی از میلان است. قهرمان فصل قبل فوتبال ایتالیا تصمیم به تمدید قرارداد با این بازیکن ۴۱ ساله که قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد، ندارد.

به نظر می‌رسد مصدومیت‌های مداوم زلاتان، سران این تیم را مجاب کرده است تا قید همکاری با او را بزنند. این بازیکن ۴۱ ساله در حال حاضر به دلیل مشکلات عضلانی از ترکیب تیمش دور است و حضور او در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بازی رفت مقابل ناپل چهارشنبه در میلان برگزار می‌شود.

ابراهیموویچ اوایل سال ۲۰۲۰ از لس‌آنجلس‌گالکسی به میلان بازگشت. در فصل جاری او تاکنون تنها در چهار بازی لیگ به میدان رفته و در باقی دیدارها به دلیل مصدومیت غایب بوده است. پنالتی او در بازی برابر اودینزه در ماه مارس، او را به مسن‌ترین گلزن سری آ در تمام دوران تبدیل کرد تا تنها دستاورد او در این فصل همین رکورد باشد.

ایبراهیموویچ پس از ۹ ماه دوری از فوتبال به دلیل مصدومیت ۲۶ فوریه به میادین بازگشت. این مهاجم با ۶۲ گل بهترین گلزن تاریخ تیم ملی سوئد است و در دیدارهای ملی فروردین‌ماه نیز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ انتخابی یورو نیز تبدیل شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zdkz2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش همسر مربی معروف برای فسخ قرارداد وی!