تاریخ انتشار: 1396/03/10 09:48
کد خبر: 207247

چهار قول امیر قلعه نویی!

گویا سرانجام بعد از معرفی رسمی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی بود که امیر قلعه‌نویی پی برد دیگر جایی در این باشگاه ندارد و خطاب به هواداران تیم اول تبریز نامه خداحافظی نوشت!
چهار قول امیر قلعه نویی!
دومین دوره حضور امیر در تراکتور هم چندان خوب تمام نشد و اگرچه چالش‌ها و دلخوری‌های قبلی باقی نماند، اما به هر حال مردم از عملکرد کادرفنی هم رضایت نداشتند. پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر در خلال لیگ شانزدهم وعده‌هایی در مورد تراکتورسازی داد که هیچکدام‌شان عملی نشدند. این قول و قرارهای ناکام را با هم مرور می‌کنیم.
 تراکتور رویایی
در اولین روزهای آغاز تمرینات تراکتورسازی برای حضور در لیگ شانزدهم، امیر قلعه‌نویی بسیار امیدوارکننده در مورد آینده این باشگاه حرف زد. او گفت قول ساختن یک «تراکتور رویایی» را به هواداران می‌دهد اما این وعده عملی نشد. اگرچه تراکتور به ویژه در نیم‌فصل اول در کورس قهرمانی بود اما منتقدان همان زمان هم کلی ایراد از این تیم می‌گرفتند؛ از جمله اینکه ترکیب اصلی تراکتور مسن است و نمایش‌های این تیم جذابیت چندانی ندارد. در نهایت هم تراکتورسازان در لیگ روی پله سوم ایستادند، هرچند قلعه‌نویی بارها مدعی شد محرومیت این تیم از جذب بازیکن در پنجره زمستانی مشکل اصلی بوده است!
 اصلاح کرار
ابتدای این فصل وقتی کرار جاسم بار دیگر به تراکتورسازی برگشت، خیلی‌ها از این تصمیم قلعه‌نویی ایراد گرفتند اما امیر قول داد این بار این بازیکن را کنترل کند. او مدعی شد کرار وعده‌هایی در مورد اصلاح رفتارش به مدیران باشگاه داده اما در نهایت چنین تحولی در عملکرد بازیکن عراقی دیده نشد. او در این فصل هم بارها جنجال درست کرد و در نهایت به شکلی نامناسب به نفت آبادان پیوست.
 میهمانی خداحافظی سروش
اواخر نیم‌فصل اول لیگ شانزدهم وقتی کشمکش‌ها بر سر سروش رفیعی اوج گرفته بود، امیر قلعه‌نویی خیلی تلاش کرد رفیعی را در تبریز نگه دارد. او در این مورد گفته بود سروش اگر در ایران بماند، فقط برای تراکتورتوپ خواهد زد که در نهایت این اتفاق رخ نداد. امیر همچنین همان روزها گفته بود اگر سروش از تراکتور جدا شود، با هزینه خودش برای این بازیکن میهمانی قدردانی و خداحافظی ترتیب خواهد داد که این اتفاق هم به وقوع نپیوست.
 حداقل 40هزارنفر در یادگار
اوایل فصل زمین چمن ورزشگاه یادگار امام آماده نبود و این تیم در ورزشگاه اختصاصی کوچکش به میدان می‌رفت. قلعه‌نویی بارها در آن شرایط از این موضوع گله کرد و گفت اگر ورزشگاه یادگار آماده شود، اوضاع تراکتور به کلی متفاوت خواهد شد. او حتی وعده داد در صورت مهیا شدن این ورزشگاه، هر بازی خانگی تراکتورسازی حداقل 40هزار تماشاگر داشته باشد. با این وجود در نیم‌فصل دوم که استادیوم اصلی تراکتور آماده شد نه‌تنها نتایج این تیم بهبود پیدا نکرد، بلکه به ندرت استقبال خوبی هم از بازی‌های تیم تبریزی به وجود آمد. به عنوان مثال دوبازی خانگی تراکتور برابر ماشین‌سازی و گسترش‌فولاد فقط 13 و 4هزارنفر تماشاچی داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zdn6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همه نقل و انتقالات تراکتور در نیم فصل
جدایی احتمالی کرار و رفیعی؛ مدافع استقلال در لیست قلعه‌نویی