تاریخ انتشار: 1396/04/23 12:04
کد خبر: 196147

محمدی:بازی با ذوب آهن سخت است

مربی تیم سیاه جامگان گفت: ذوب آهن بازیکنان خوبی جذب کرده و مطمئنا بازی بسیار سختی برابر این تیم خواهیم داشت اما امیدوارم شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.
محمدی:بازی با ذوب آهن سخت است

به گزارش فرتاک ورزشی،اکبر محمدیدرباره دیدار دوستانه سیاه جامگان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی محکم و سنگینی را مقابل تیم خوب نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشتیم. حریف بازیکنان جوان و کادرفنی خوبی دارد و برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند. هرچند بازیکنان هر 2 تیم تا حدی فیزیکی بازی می کردند اما خوشبختانه این امر منجر به آسیب دیدگی بازیکنی نشد.

او افزود: هرچند نتیجه دیدارهای تدارکاتی اهمیت زیادی ندارد اما سبک بازی تیم های اکبر میثاقیان به این شکل است که در هر بازی به کسب پیروزی فکر می کند. در کل تقابل با نفت مسجد سلیمان برای نزدیکی سیاه جامگان به اهداف آماده سازی بود. البته دیدار دوستانه بعدی سیاه جامگان برابر ماشین سازی سبب می شود تا شناخت بیشتری نسبت به ترکیب اصلیمان به دست آوریم.

محمدی درباره جذب یوری چالاک از سوی تیم سیاه جامگان گفت: او در رقابت های دسته دوم بوندس لیگا و همچنین یکی از بهترین تیم های مقدونیه سابقه بازی دارد. باید دید چالاک در لیگ برتر فوتبال ایران چگونه توانایی هایش را ثابت می کند؟ البته درصورت نیاز تا پایان هفته چهارم لیگ برتر می توانیم بازیکنان جدیدی را جذب کنیم.

او درمورد نخستین دیدار سیاه جامگان در لیگ برتر مقابل ذوب آهن تصریح کرد: با توجه به همکاری با امیر قلعه نویی در تیم ملوان انزلی، تا حدی از تفکرات او شناخت دارم. ذوب آهن بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته خود را حفظ کرده و از طرفی چند بازیکن با کیفیت هم در نقل و انتقالات به این تیم اضافه شده اند. به هرحال بازی بسیار سختی است اما امیدوارم شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

اکبر محمدی درباره ارزیابی اش از وضعیت سیاه جامگان در لیگ هفدهم گفت: بازیکنان شاخص در تیم های مختلف پخش شده اند که این امر به افزایش کیفیت لیگ کمک می کند. سیاه جامگان هم نفرات جوان و با انگیزه ای را به خدمت گرفته و می تواند با استفاده از این بازیکنان، وضعیت خوبی در لیگ داشته باشد.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان خاطرنشان کرد: امکانات سیاه جامگان نسبت به گذشته بهتر شده و امیدوارم این روند تا پایان لیگ تداوم یابد. باشگاه تمام نیازهای کادرفنی و بازیکنان را برآورده کرده و به همین دلیل باید توانایی هایمان را ثابت کنیم.

انتهای پیام/

محمدی: انجام دیدارهای دوستانه به آمادگی بازیکنان کمک می کند

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zdo86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض به داوری استراتژی شکست خورده بازنده‌ها

فولاد گل گهر را گل باران کرد
نتایج هفته دوم لیگ برتر جوانان کشور