تاریخ انتشار: 1396/03/24 11:44
کد خبر: 203771

سرمربی استقلال و اصرار بر خرید های اشتباه

فصل گذشته استقلال در همین مقطع 12 بازیکن جدید به فهرست تیمش اضافه کرد تا منصوریان با تیمی متفاوت نسبت به لیگ قبل، لیگ شانزدهم را استارت بزند.
سرمربی استقلال و اصرار بر خرید های اشتباه

بازیکنانی که در ابتدای لیگ شانزدهم به فهرست استقلال اضافه شدند اینها بودند: آرش افشین، بختیار رحمانی، سیدحسین حسینی، رابسون جانواریو، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قربانی، پادوانی، میعاد یزدانی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، فرشید باقری، کاوه رضایی

از میان این 12 نفر، فقط 5 نفر در بیشتر بازی‌های استقلال به میدان رفتند: رابسون، قربانی، پاودانی، زکی‌پور و رضایی. سایر بازیکنان به دلایل مختلف مثل مصدومیت یا بازی‌های ضعیف جایی در ترکیب استقلال نداشتند و البته افشین و رحمانی هم در همان نیم‌‎فصل از استقلال جدا شدند.

 به نظر می‌رسد امسال هم کمابیش همین سیاست غلط در استقلال در حال اجراست و منصوریان بدون توجه و تمرکز روی نیازهای واقعی تیمش به دنبال خریدهایی جنجالی و پرسر و صداست.

استقلال در خط حمله کاوه رضایی و علی قربانی را دارد. به تازگی مهدی قائدی و حسن بیت‌سعید را هم جذب کرده و گفته می‎شود امروز و فردا شهباززاده هم به این تیم خواهد پیوست. از همین حالا قابل پیش‌بینی است که ترافیک بدی در انتظار خط حمله آبی‌ها خواهد بود اگر شهباززاده هم به این تیم بپیوندد. این در حالی است که به نظر می‌رسد اولویت اول و تمرکز استقلال باید جذب یک مدافع راست باشد اما تعلل آنها باعث شد تا گزینه اول‌شان یعنی دانیال ماهینی به سایپا برود. آنها حالا مجبورند با مبلغی نجومی به دنبال رامین رضائیانی باشند که جذبش علاوه بر هزینه مالی زیاد، هزینه‌های جانبی دیگری هم برای‌شان خواهد داشت.

به نظر می‌‎رسد منصوریان پس از شکست سنگین مقابل العین به دنبال بازی با نام‌هاست و این همان اشتباهی است که در ابتدای فصل گذشته مرتکب شد. اشتباهی که او را تا مرز برکناری از هدایت استقلال پیش برد و فقط یک انقلاب اتفاقی در بازی مقابل سپاهان در اصفهان باعث نجات او شد. منصوریان باید بداند که بعد از یک سال پر فراز و نشیب، دیگر به اندازه فصل گذشته فرصت آزمون و خطا ندارد و باید با کمترین درصد اشتباه، تیمش را به موفقیت برساند؛ چیزی که بعید است با سیاست فعلی او و مدیران باشگاه به دست بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zdwyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شیوه جدید منصوریان برای خرید بازیکن جدید

وقتی استقلال می بازد و آبی گل آلود می شود
برخی از پیشکسوتان از استقلال فکر می کنند مالک باشگاه هستند