تاریخ انتشار: 1396/06/12 23:36
مروری بر بازیهای هفته اول لیگ دو؛
کد خبر: 185095

از تقابل بوکانی‌ها با شهرداری بندرعباس تا تقابل‌های حساس در اهواز و مشهد!

بازیهای هفته اول لیگ دو عصر فردا در شهرهای مختلفی برگزار خواهد شد.
از تقابل بوکانی‌ها با شهرداری بندرعباس تا تقابل‌های حساس در اهواز و مشهد!

هفته اول لیگ دو دیروز با برگزاری دو بازی آغاز شد و فردا 5 دیدار از این مسابقات برگزار خواهد شد که به شرح ذیل می باشد:

پرسپولیس مشهد - شهرداری ارومیه 16:45

پرسپولیس مشهد در حالی از حریف ارومیه ای خود میزبانی می کند که فصل گذشته توانست با درخشش در لیگ دسته سوم به لیگ بالاتر صعود کند و با جذب بازیکنان جوان قطعا یکی از تیم های موفق لیگ دو خواهد بود و در آن طرف میدان تیم ارومیه ای با قدرت بومی ها و جذب چند بازیکن خوب قطعا تمام تلاش خودش را برای کسب امتیاز در مشهد انجام می دهد.

کاسپین قزوین - استقلال جنوب تهران 17:15

کاسپین قزوین این فصل با هدایت سعید دقیقی که  مربی نام آشنایی است در سر رویای صعود دارد، تیم استقلال جنوب تهران که با خرید سهمیه این فصل در لیگ دو حضور دارد با بازیکنان جوان و جویای نام خودش به رقابت با حریفان خود می پردازد.

سردار بوکان - شهرداری بندرعباس 17:15 

سرداری ها که از حمایت بی نظیر هواداران خود برخوردار هستند این فصل بار دیگر مربی محبوب خودشان پیروز قربانی را روی نیمکت دارند و برای صعود قطعا یکی از گزینه های اصلی هستند، شهرداری بندر عباس با هدایت علی نیکبخت که یکی از بهترین مربی های حاضر در لیگ دو است با جذب بازیکنان خوب به دنبال قدرت نمایی در بوکان است و قطعا سرداری ها کاری آسانی در این بازی نخواهند داشت.

استقلال اهواز - شهرداری کاشان 17:30

اهوازی ها در هوای گرم شهرشان با هدایت کاسیمیرو به دنبال شکست دادن تیمی اند که تا چند هفته قبل تکلیفش مشخص نبود ولی کاشانی ها با جذب بازیکنان متعدد به دنبال این هستند که در دیدار اول دست پر به شهر خودشان برگردند.

نفت و گاز گچساران - شهدای بابلسر 17:30

شاگردان بهمن فرازمند درحالی از حریف شمالی خود میزبانی می کنند که چهار بازی خانگی از حضور هواداران خودشان محروم اند ولی گچسارانی ها با جذب بازیکنان با کیفیت، به دنبال بزرگی در این فصل هستند اما در آن طرف میدان شاگردان صابر میرقربانی حضور دارند بابلسری ها با قدرت نمایی در لیگ دسته سوم توانستند به لیگ دو صعود کنند و به توانایی های کادرفنی و بازیکنان تیمشان ایمان دارند.

نویسنده: امیررضا رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ze5vj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی شهرداری بندرعباس-شهرداری ارومیه