تاریخ انتشار: 1396/06/20 16:00
کد خبر: 183747

ماهینی:به سادگی از رویاهای‌مان نخواهیم گذشت!

کاپیتان پرسپولیس گفت: همه بازیکنان از اراده و انگیزه لازم برای این بازی برخوردار هستند و این هدفی است که پیش روی ما قرار گرفته و به سادگی از رویاهای‌مان نخواهیم گذشت.
ماهینی:به سادگی از رویاهای‌مان نخواهیم گذشت!

 حسین ماهینی در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان اظهار داشت: ما بازی رفت را در حالی که با دو گل عقب افتادیم توانستیم به تساوی بکشانیم.

وی در ادامه افزود: این نشان از انگیزه بالای تیم ما و عدم باور شکست است. ما اینجا حاضر شدیم تا بجنگیم، پیروزی شویم و صعود کنیم تا دل 40 میلیون هوادار را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: همه بازیکنان از اراده و انگیزه لازم برای این بازی برخوردار هستند و این هدفی است که پیش روی ما قرار گرفته و به سادگی از رویاهای‌مان نخواهیم گذشت.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: ما تمام تیم‌هایی که بازی داریم را آنالیز می‌کنیم و شناخت کافی از آنها داریم. مطمئنا آنها بازیکنان خوبی هستند که توانستند تیم‌شان را تا این مرحله برسانند اما ما نیز برای انجام کارهای بزرگ اینجا حاضر شده‌ایم و در ذهن ما چیزی جز موفقیت وجود ندارد.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص برگزاری دیدار دو تیم در کشور ثالث نیز گفت: این اتفاق بدی است چرا که اگر آنها در بازی رفت در آزادی حاضر می‌شدند بیش از این با ابهت پرسپولیس و هوادارانش آشنا می‌شدند. با این حال علیرغم تمام مشکلات و موانع، ما با هواداران‌ هرچند اندک‌مان در بازی فردا هم روحیه بالای مبارزه و پیروزی را در زمین به نمایش خواهیم گذاشت. ما هم بازیکنان خطرناکی مثل مهدی طارمی، منشا، بیرانوند، علیپور، مسلمان و ... داریم که هر کدام از آنها می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند.

ماهینی در پایان اذعان داشت: دیگر بازیکنان ما هر کدام کیفیت بالایی دارند که حتی قابلیت حضور در تیم ملی را نیز دارند، اگر اینگونه نبود که ما اکنون در این مرحله حضور نداشتیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zejqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: همه چیز پنجاه - پنجاه است/حریف قوی و محکمی داریم!