تاریخ انتشار: 1396/06/26 12:51
بدقولی هایی که می تواند نگران کننده باشد
کد خبر: 182647

تبعیض بین بازیکنان قدیم و جدید در باشگاه خونه به خونه و نگرانی بازیکنان از تاخیر در پرداخت

پرداختی به بازیکنان خونه به خونه بازهم به تاخیر افتاد تا بازیکنان تیم ناراحت از این موضوع باشند.
تبعیض بین بازیکنان قدیم و جدید در باشگاه خونه به خونه و نگرانی بازیکنان از تاخیر در پرداخت

تیم فوتبال خونه به خونه بابل که توسط بخش خصوصی اداره شده و مالک آن حاج قاسم حسن زاده می باشد، سعی کرده در مدتی که در ورزش فوتبال فعالیت نموده است، امکانات خوبی را در اختیار بازیکنان بگذارد و همین امر هم دلیل بر این شده که بازیکنان و مربیان خوبی دوست داشته باشند در این تیم حضور داشته باشند، اما امسال متفاوت تر از سال های قبل از لحاظ پرداختی به بازیکنان روبرو شده است.

بازیکنان این تیم قرار بود بیست درصد از مبلغ قرارداد خود را دیروز دریافت نمایند که این اتفاق نیفتاد و به تاریخی دیگر موکول گردید تا نگرانی در بین آنها موج بزند.

براساس شنیده ها، در حالی بازیکنان قدیمی پیش پرداخت خود را بعد از گذشته 4 هفته از بازیها دریافت نکرده اند که برخی از بازیکنان تازه پیوسته به این تیم مبلغ 20 درصد پیش پرداخت خود را دریافت نموده اند و ناراحتی بازیکنان قدیمی از این بابت است که چرا باید این اتفاق بیفتد.

از این موضوع حتی جوادنکونام، سرمربی این تیم ناراحت است و دوست دارد بازیکنانش با آرامش بیشتری بازی ها را دنبال نمایند و این اتفاق باعث گردیده آنها تمرکز لازم را نداشته باشند و  در صورت تداوم در تاخیر پرداخت ها منجر به اتفاقاتی شود که ناخوشایند سرمربی این تیم است و نه مالک دوست دارد این چنین شود.

بدون شک حضور حاج قاسم و حمایت های او از فوتبال مازندران و بابل قابل تقدیر می باشد و با توجه به بحران اقتصادی موجود در کشور، طبیعی است که مالک خونه به خونه نیز کمی با مشکل نقدینگی روبرو شود ولی این مدیر ورزشی باید بداند که حضور در میادین ورزشی و کسب نتایج قابل قبول، مستلزم داشتن آرامش و تمرکز لازم در بین کادر فنی و بازیکنان است که مهم ترین مورد در این زمینه دریافت مبلغ قرارداد می باشد که می تواند انگیزه های لازم را فراهم نماید.

خونه به خونه که طی دو سال گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بوده و تنها بدلیل برخی از اشتباهات و عدم نتیجه گیری در تعدادی از بازیها، قافیه را به حریفان واگذار نموده است، امسال نیز تا اینجای کار از شرایط مناسبی برخوردار نبوده و از چهار بازی برگزار شده تنها 5 امتیاز کسب کرده و در جایگاه نهم جدول ایستاده است، جایگاهی که نمی تواند برای مالک بلندپرواز این تیم و سرمربی نام آشنای او قابل هضم باشد و آنها بدنبال کسب نتایج بهتر هستند.

جان کلام این که برای این که خونه به خونه بتواند در فصل جاری در کورس رقابت برای صعود به لیگ برتر  خود را قرار دهد، باید بازیکنان آن کم ترین مشکل را داشته و تمامی فکر خود را تنها در میدان مسابقه و در مصاف با رقیبان دنبال نمایند و این یعنی این که، حاج قاسم دست به جیب شود و نگذارد این نگرانی تبدیل به بحران شود که آن وقت دیگر پول هم چاره کار نخواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zexkj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمکت گسترش فولاد به نکونام می رسد؟