تاریخ انتشار: 1396/05/17 17:42
آلومینیوم را در بازی با نساجی قضاوت کنید؛
کد خبر: 190271

حنطه: آلومینیوم اراک به صورت قرض الحسنه مدیریت می‌شود!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری بعد از با صبای قم حاضر شد.
حنطه: آلومینیوم اراک به صورت قرض الحسنه مدیریت می‌شود!

 علی حنطه سرمربی تیم  آلومینیوم اراک در دیدار با صبای قم در کنفرانس خبری پایان بازی در جمع خبرنگاران از قرار گرفتن این تیم بین شش تیم بالای جدول در انتهای نیم فصل خبر داد و خطاب به بهمن اخوان مدیرعامل شرکت ایرالکو گفت: آقای اخوان تیم آلومینیوم به صورت قرض الحسنه و با مساعدت های سرپرست باشگاه آماده حضور در میدان مسابقه شده است و تا کنونی هیچ پولی به بازیکنان و کادر پرداخت نشده است.

حنطه با اعلام اینکه بر خلاف سال گذشته که تیم آلومینیوم بالای 8 میلیارد هزینه داشته است امسال تنها حدود سه میلیارد برای این تیم در نظر گرفته شده است افزود: تیم آلومینیوم از نظر مهاجم دچار ضعف است و با این با این اوصاف ما در انتهای فصل جایگاهی به مراتب بهتر از فصل گذشته را از ان خود خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به سوال خبرنگاری که از علت بی برنامه بودن تیم آلومینیوم سوال کرده بود گفت: هفته نخست لیگ است و تیم آلومینیوم در هفته سوم برابر نساجی نمایش اصلی خود را ارائه خواهد کرد و با تزریق 5 بازیکن به تیم قطعا در آینده نمایش بهتری از آلومینیوم خواهید دید.

حنطه با بیان اینکه من بر خلاف آن عده ای که 15 بازیکن غیربومی را با خود به این تیم می آورند و از قبال ان به منافعی دست پیدا می کنند دست عده ای منفعت طلب را قطع کرده ام گفت: لیگ یک نیز باید مثل لیگ برتر به صورت زنده پخش شود.

وی با بیان اینکه مربیانی در لیگ یک هستند که تن به هر کاری می دهند و تنها هزینه مصرف دارو برای شارژ بازیکنان مبالغ هنگفتی می شود خاطر نشان کرد: مسئولان باید در خصوص کنترل و نظارت بر امر دوپینگ در لیگ یک قاطع تر برخورد کنند و در تمام بازی ها از بازیکنان تست دوپینگ گرفته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zeyjn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی آلومینیوم اراک مقابل صبا؛ نتیجه ناامید کننده!
حنطه همه را ناامید کرد؛

آلومینیوم اراک 4 بازیکن جدید جذب کرد+عکس
طوفان حنطه در نقل و انتقالات؛

دستیار اول علی حنطه در آلومینیوم اراک مشخص شد
احتمال ورود دو مربی دیگر وجود دارد؛

حریفان تدارکاتی آلومینیوم اراک مشخص شدند
9 دیدار دوستانه در انتظار اراکی‌ها؛