تاریخ انتشار: 1397/02/14 14:59
کد خبر: 149295

قلعه نویی به خوبی از زوایای استقلال آگاه است / کار آبی پوشان راحت نیست!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: قهرمانی در جام حذفی و کسب یکی از دو جام فصل حداقل چیزی بود که استقلال شایستگی اش را داشت.
قلعه نویی به خوبی از زوایای استقلال آگاه است / کار آبی پوشان راحت نیست!

تیم فوتبال استقلال با غلبه بر خونه به خونه به مقام قهرمانی جام حذفی رسید تا یکی از دو جام کشور به این تیم تعلق بگیرد. شاگردان شفر برای این منظور در آخرین ساعات پنجشنبه شب تیم خونه به خونه را با یک گل مغلوب کردند.

ایوب اصغرخانی در این خصوص گفت: استقلال در این بازی خیلی نیازی به آب و آتش زدن نداشت و باتوجه به دیدار حساسی که برابر ذوب آهن در پیش دارد باید با حساب و کتاب انرژِی بازیکنانش را خرج می کرد تا در این دیدار مهم آسیایی با مشکل مواجه نشود. لذا به اعتقاد من شفر بعد از رسیدن به گل و به خصوص در نیمه دوم بیشتر سعی کرد بازی را مدیریت کند.

مربی سابق تیم‌های پایه استقلال اضافه کرد: در این بازی خاص اصلا موضوع خوب بودن و بد بودن مطرح نیست. استقلال به قهرمانی و رسیدن به جام نیاز داشت که با مدیریت بازی به خواسته‌اش رسید. وگرنه اگر قرار بود که این تیم به گلهای بیشتری در این بازی برسد قطعا به حریف فشار می آورد و به خواسته اش می‌رسید.

وی با اشاره به زحماتی که در این فصل کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال برای پیشکسوتان به موازات بازیکنان تیم اصلی کشید بیان داشت: جا دارد که از زحمات اعضای محترم کمیته پیشکسوتان که چشم و چراغ باشگاه هستند تشکر کنم. به خصوص از آقایان قراب، جباری، کشاورز و همه آنهایی که زحمت می کشند. کمیته پیشکسوتا باعث شد تا بازیکنان قدیمی استقلال در این فصل بیشتر خودشان را در کنار تیم ببینند و بیشتر با تیم همدل شوند. قطعا این همدلی که در بین ارکان مختلف باشگاه ایجاد شد بی تاثیر در این موفقیت ها نببود. موفقیتهایی که در نهایت منجر به کسب جام شد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص دیدار پیش روی این تیم مقابل ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من یقین دارم که ذوب آهن حریف ساده‌ای برای آبی پوشان در آسیا نخواهد بود. قلعه نویی به خوبی از زوایای استقلال آگاه است و شناخت جامعی از این تیم دارد. اما با این حساب امیدوارم که نتیجه این بازی به سود آبی‌ها تمام شود تا با صعود به مرحله یک چهارم نهایی راه برای سومین قهرمانی در آسیا هموار شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zm6oa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری خفیف استقلال مقابل خونه به خونه در پایان نیمه اول