تاریخ انتشار: 1395/11/27 20:47
اختصاصی/ گزارش کامل بازی
کد خبر: 228923

پیروزی آلومینیوم اراک در دیداری جنجالی مقابل سپیدرود

تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیداری خارج از خانه از آلومینیوم اراک شکست خورد.
پیروزی آلومینیوم اراک در دیداری جنجالی مقابل سپیدرود

به گزارش فرتاک ورزشی، گزارش کامل این بازی به شرح ذیل می باشد:

آلومینیوم ۱ (دقیقه ۶۳ محمد علی اکبرخواه) – ۰ سپیدرود

هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول آزادگان – چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه

ساعت ۱۴:۰۰ – ورزشگاه امام خمینی اراک

هوا: ابری

نتیجه بازی رفت: سپیدرود ۱-۰ آلومینیوم

داور وسط: روح اله شریفی.

کمک داوران: محسن سلطانی، موسی محمدی راد.

داور چهارم: مرتضی عابدی.

کارت زرد: میلاد قربانزاده دقیقه ۴۰، پویا نزهتی دقیقه ۶۱ (سپیدرود)

اخراج: علی نظرمحمدی و علی عشوری زاد (سرمربی و مربی سپیدرود) – احمد نیک سیرت (کمک مربی آلومینیوم)

ترکیب سپیدرود رشت: سید محمد حسینی، میثم تهیدست، هادی موسوی، امیر تیزرو، حافظ یعقوبی، سید محمد میری، میثم فردوسی (از دقیقه ۷۵ سهیل حق شناس)، محمد رستمی (از دقیقه ۶۶ محمدرضا مهدوی)، میلاد قربانزاده، محمد لطفی (از دقیقه ۶۴ حسین کعبی)، پویا نزهتی.

سرمربی: علی نظر محمدی.

ترکیب آلومینیوم اراک: میر رسول حسینی، ابوالفضل قربانی، هادی شکوری، اویس کرد جهان، محمد آشتیانی، امین پورعلی، حسین احمدلو (از دقیقه ۸۴ رضا کاردوست)، روح الله عرب، حامد بصیری (از دقیقه ۷۳ جواد مولایی)، محمدعلی اکبرخواه (از دقیقه ۸۴ رضا سلیمانی)، حسین مددی.

سرمربی: مهدی پاشازاده.

نیمه نخست:

سپیدرود نیمه نخست را کوبنده و پرفشار آغاز کرد و در ۱۵ دقیقه ابتدایی موفق شد تا چندین موقعیت خطرناک بر روی دروازه میزبان بدست آورد که حاصل آن دو کرنر و دو ضربه ایستگاهی بود که توسط میلاد قربانزاده و محمد میری نواحته شد و حاصلی برای سرخ پوشان البته به ارمغان نیاورد.

دقیقه ۱۹ بازی نخستین موقعیت خطرناک برای آلومینیوم بدست آمد که ضربه ایستگاهی محمدعلی اکبرخواه با فاصله اندک از کنار دروازه سید محمد حسینی به خارج فرستاده شد.

دقیقه ۲۹ خطای هادی موسوی بر روی مهاجم آلومینیوم را داور پنالتی تشخصی داد و ضربه پنالتی توسط حسین احمد لو به تیر دروازه برخورد کرد در حالی که سید محمد حسینی نیز جهت را درست تشخصی داده بود.

در نهایت علی رغم موقعیت هایی که دو تیم بدست آوردند نیمه نخست با همان نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم:

سرخ پوشان نیمه دوم را نیز به مانند نیمه نخست توفانی آغاز نمودند و در همان نخستین دقیقه صاحب یک ضربه کرنر شدند که حاصلی برایشان در بر نداشت.

در دقیقه ۵۰ ضربه سر روح اله عرب با اختلاف اندک از کنار دروازه سید محمد حسینی به خارج رفت.

دقیقه ۵۵ پویا نزهتی در یک موقعیت عالی پس از جا گذاشتن مدافعان آلومینیوم با یک ضربه شوت توپ را به سمت دراوازه شلیک کرد و هادی شکوری در حالی که توپ کاملن داخل دروازه رفته بود، با ضربه سر از داخل دروازه بیرون فرستاد اما در کمال تعجب داور این صحنه را گل تشخیص نداد!

دقیقه ۷۷ ضربه ایستگاهی محمدرضا مهدوی با فاصله اندک از دروازه آلومینیوم راهی اوت شد.

در نهایت این مسابقه سراسر جنجالی و در روز سقوط اخلاق و داوری تیم سپیدرود با دو اخراجی و یک گل صحیح مردود اعلام شده و یک پنالتی به سود پاشازاده و جنجال هایش به پایان رسید، اما سرخ پوشان همچنان بر بام لیگ دسته اول ایران باقی ماندند.

اتفاقات ویژه:

۱- هواداران عاشق و متعصب سپیدرود در هوای برفی استان های گیلان و مرکزی و در حالی که تردد در جاده های اتصالی دو شهر رشت و اراک هم به دلیل بارش برف در چند روز گذشته به سختی انجام می شد خود را با یک دستگاه اتوبوس به دیار امیرکبیر و قائم مقام رسانده بودند تا به مانند تمامی نیم قرن گذشته پشتیبان فرزندان دیار باران برسانند.

۲- پس از مهار پنالتی آلومینیوم، سید محمد حسینی از شادی خود را به بغل علی نظرمحمدی پرتاب کرد که در عین تعجب احمد نیک سیرت کمک مربی آلومینیوم به حالت دعوا خود را به نیمکت سپیدرود رساند و با سرمربی سپیدرود به دلیل شادی کردن!!!؟ درگیر شد که در کمال تاسف نظرمحمدی و نیک سیرت توسط داور میدان اخراج شدند!!

۳- معدود هواداران اراکی حاضر در استادیوم از دقیقه صفر تا پایان بازی به صورت بی امان و تعجب آوری با رکیک ترین واژه ها اقدام به سردادن شعارهای ناموسی به مردم گیلان کردند که این خیل عظیم از بی فرهنگی جای تعجب و تاسف دارد و بد نیست چشم های ضعیف کمیته انضباطی ورزشگاه های خالی از هواداری که با ۷۰ تا ۸۰ نفر دست به چنین حرکاتی می زنند را هم ببیند. آقای حسن زاده این شعارهای ناموسی هواداران آلومینیوم به تمام گیلانی ها بود از جمله حضرت عالی!

۴- پس از آنکه آقای داور گل مسلم و صد در صد سالم پویا نزهتی را نپذیرفت, علی عشورای زاد به آرامی به داور چهارم این مسابقه اعتراض نمود که بلافاصله با اخراج داور روبرو شد تا عدالت داور در این مسابقه ناعادلانه فوران بزند!!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zremz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دکتر اخوان: باشگاه آلومینیوم به قاطبه مردم خوب اراک تعلق دارد
مدیرعامل آلومینیوم اراک مطرح کرد؛