تاریخ انتشار: 1395/12/15 10:38
کد خبر: 225147

زیدان: مودریچ بازی را خیلی خوب کارگردانی می‌کند/ از بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: لوکا مودریچ برای ما بازیکن بسیار مهمی است و بازی را به خوبی کارگردانی می‌کند.
زیدان: مودریچ بازی را خیلی خوب کارگردانی می‌کند/ از بازیکنانم راضی هستم

تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در یک دیدار ایبار با نتیجه 4 بر یک این تیم را شکست دهد.

زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها پس از مسابقه در مورد عملکرد کریم بنزما اظهار داشت: از عملکرد او بسیار خوشحالم، هم به خاطر گل‌هایی که زد و هم نقشی که در بازی‌سازی تیم داشت. از این بازی عالی که بنزما انجام داد واقعاً خوشحالم. البته نباید مابقی بازیکنان تیم را فراموش کرد.

 

وی ادامه داد: از واکنشی که داشتیم راضی هستم. در یک فصل لحظه‌های متفاوت زیادی وجود دارند. یک تیم نمی‌تواند همیشه خوب بازی کند. امروز بسیار خوب و با اراده ظاهر شدیم. بازی را خیلی سرعتی شروع کردیم که این امر در پیروزی ما تاثیر داشت.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید تصریح کرد: ما بازی را خوب آغاز کردیم. در نیم ساعت اول 3 گل به ثمر رساندیم. می‌دانستیم اینجا بازی کردن مقابل ایبار سخت است. ما مصمم بازی کردیم. آسنسیو بازی خیلی خوبی انجام داد. سخت است چندین روز بازی نکنید و بعد وقتی به میدان می‌روید خوب بازی کنید. فکر می‌کنم آسنسیو هم از بازی که انجام داد و گلی که زد، از خودش راضی است.

زیدان در پایان گفت: لوکا مودریچ برای ما بازیکن بسیار مهمی است. او بازی را به خوبی کارگردانی می‌کند. می‌داند چه زمان بازی را کُند یا تند کند. او برای ما یک بازیکن کلیدی است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrplb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رکورد شکنی رئال مادرید مقابل ایبار