تاریخ انتشار: 1395/10/24 15:28
کد خبر: 236171

زلاتان: نسل جدید سخت کوش نیست

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره منچستریونایتد معتقد است که نسل جدید فوتبال مثل بازیکنان قدیم تلاش زیادی نمی‌کنند که به بالاترین سطح برسند.
زلاتان: نسل جدید سخت کوش نیست

زلاتان که حالا 35 سال دارد، کارنامه درخشانی در فوتبال از خود به جای گذاشته است. او در حال حاضر نیز همچنان درخشان ظاهر می‌شود و در لیگ انگلیس در 19 بازی 13 گل به ثمر رسانده است. با این حال او معتقد است که نسل جدید به اندازه قدیمی تر ها تلاش نمی‌کند.

 

او گفت:" من سخت تلاش می‌کنم، سخت کوشی را دوست دارم، خوشحالم که از نسل قدیم هستم، نسلی سخت کوش. به نظرم برای نسل جدید کار ساده تر است زیرا از طریق رسانه‌ها به نحوی دیگر شناخته می‌شوند، خیلی بزرگتر و سریعتر از زمانی که من فوتبال را شروع کردم. من هم تیمی‌هایم را دیدم، با تیم‌های مختلف بازی کردم و همه برای رسیدن به دستاوردها سخت تلاش کرده اند.

می‌خواهم بگویم اوضاع کاملا عوض شده ولی من سخت کوشی قدیمی تر ها را در نسل جدید نمی‌بینم. همانطور که شما گفتید، وقتی تمرین می‌کنم می‌خواهم سخت تلاش کنم و وقتی سخت تلاش می‌کنم راضی هستم. می‌دانم که کار خوبی انجام می‌دهم ولی برای خودم، نه برای دیگران که بگویند :« اوه ایبرا سخت تلاش می‌کند.»"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwkqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گواردیولا: آگوئرو سال ها با سیتی خواهد بود