تاریخ انتشار: 1395/08/27 20:00
کد خبر: 248571

پیش بازی آلومینیوم هرمزگان-کاسپین قزوین/ قعرنشینان روبه روی هم قرار می گیرند

فردا در یک بازی از گروه سوم تیم های آلومینیوم هرمزگان و کاسپین قزوین از ساعت 14 در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف هم میروند.
پیش بازی آلومینیوم هرمزگان-کاسپین قزوین/ قعرنشینان روبه روی هم قرار می گیرند

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، آلومینیوم در بازی قبلی خود با یک گل از شاهین ماهشهر شکست خورد تا چند هفته ای باشد که طعم برد را نچشیده باشد.در مقابل تیم کاسپین قزوین در بازی قبلی خود با نتیجه 2 بر 1 مغلوب تیم شاهین شهرداری بوشهر شد تا این تیم بعد از برد در هفته اول دیگر بردی به دست نیاورد.

بررسی نقاط مثبت و منفی دو تیم:

تیم آلومینیوم با 3 گل زده و 11 گل خورده آمار بسیار بدی در خط حمله و دفاعی خود دارد.این تیم با 2 برد و 5 باخت وضعیت خوبی ندارد.

در مقابل تیم کاسپین با 4 گل زده و 6 گل خورده در خط حمله عملکرد بدی دارد.این تیم با 5 تساوی استاد گرفتن یک امتیاز از رقیبان است.کاسپین هم با 1 برد وضعیت بدی را سپری میکند.

آمار آلومینیوم در بازیهای خانگی:

تیم آلومینیوم از 4 بازی خانگی خود دو برد و دو تساوی داشته است و 8 امتیاز گرفته است.عملکرد این تیم قابل قبول بوده و باید از نباختن خود در خانه محافظت کند.

آمار کاسپین در بازیهای خارج از خانه:

تیم کاسپین از 4 بازی خود دو باخت و دو تساوی داشته است و فقط 2 امتیاز گرفته است که آمار بسیار بدی است.این تیم هنوز برد خارج از خانه بدست نیاورده است.

تیم آلومینیوم با 9 امتیاز از 10 بازی در رده 9 جدول است و برای رها شدن از بحران و دفاع از نباختن خود در خانه نیاز به برد دارد.

در مقابل تیم کاسپین سرمربی خوب خود که آمار قابل قبولی در صعود تیم ها به لیگ یک را دارد بدلیل حمایت نشدن از دست داد و یوسف نادریان از سرمربی گری تیم استعفا داد تا مشکلات این تیم بیشتر شود.این تیم با 8 امتیاز در رده 10 جدول است و برای سقوط نکردن میجنگد.

فاصله کم امتیازی دو تیم به حساسیت بازی افزوده است.

قضاوت این دیدار بر عهده مجتبی مختاری است.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zwneb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی شاهین ماهشهر مقابل آلومینیوم هرمزگان/ سرخاب بازهم باخت!

تصاویر/ دیدار هف سمنان-آلومینیوم هرمزگان(0-0)
از نگاه دوربین احمد امیراحمدی