تاریخ انتشار: 1395/07/28 19:58
کد خبر: 254571

شکست شهباز نوژان با دو اخراجی مقابل داماش شهرباران

تیم فوتبال شهباز نوژان البرز عصر امروز در ششمین بازی خود در گروه اول لیگ دو به مصاف تیم شهر باران تهران رفت.
شکست شهباز نوژان با دو اخراجی مقابل داماش شهرباران

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، شهباز نوژان که در این مسابقه از حمایت بیش از ۲۰۰ هوادار خود برخوردار بود، توانست بازی قابل قبولی از خود ارائه دهد و در نیمه اول نبض بازی را در اختیار‌داشت و توانست گل اول را روی یک حرکت تیمی توسط محمد مظفری به ثمر برساند. مظفری پس از اینکه ضربه دقیق پیمان نتاج، مهاجم جوان شهباز به تیر افقی دروازه برخورد کرد توانست خود را به توپ برساند و دروازه حریف را باز کند.

دقایقی بعد، شهر باران گل مساوی خود را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه آرمین آب حیات کرد که علیرغم شیرجه بسیار خوب به سمت توپ تنها چند سانتی متر برای نجات دروازه کم آورد.  گفتنی است داور مسابقه در صحنه پنالتی به هومن فلاحی مدافع شهباز کارت قرمز نشان داد.

پس از گل مساوی توسط تیم میهمان، شهبازیها دوباره سوار بر بازی شدند و چند موقعیت گل خطرناک بوجود آوردند و در یکی از صحنه ها ضربه چیپ استثنایی امیر نصرا...پور از پشت محوطه جریمه پس از عبور از بالای دستهای دروازبان شهر باران به تیر افقی برخورد کرد.

در ابتدای نیمه دوم و در حالی که شهباز ده نفره بازی را ادامه میداد، شهر باران به گل دوم خود رسید و پس از آن بازیکنان این تیم رو به بازی تاخیری آوردند و توانستند بازی را تحت کنترل خود درآورند.

در اواخر بازی، حسین ابراهیمی که همچون سایر هم تیمی هایش بازی بسیار خوبی از خود نشان داده بود، پس از انجام یک خطا کارت زرد دوم خود را گرفت و از مسابقه اخراج شد.

در نهایت، این تیم شهر باران بود که سه امتیاز شیرین این بازی را از کرج به تهران برد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zy5nb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضا بهروزی سرمربی داماش شهر باران شد