تاریخ انتشار: 1401/11/22 19:47
یادداشتی از علی مسعودی؛
کد خبر: 10771

شوخی دوباره‌ کمیته انضباطی با لژیونر پر حاشیه/ زیاد جدی نگیرید!

شوخی دوباره‌ کمیته انضباطی با لژیونر پر حاشیه/ زیاد جدی نگیرید!

خداحافظی کی‌روش برای بعضی از بازیکنان آنقدر خوشحال کننده بود که بال دربیاورند و علیه او برخیزند.

چند روز پس از کامنت جنجالی محمد حسین کنعانی زادگان زیر پست کارلوس کی‌روش خبر رسید که کمیته انضباطی این لژیونر را احضار کرده تا او اسرع وقت به ایران تشریف بیاورد و در خصوص این جمله ( تو به ایران خیانت کردی نه به من و شجاع ) توضیح دهد!

اینطور که کمیته انضباطی اعلام کرده، آقای لژیونر! باید ۲۴ بهمن خودش را به خیابان سئول برساند و بگوید که چرا چنین جمله ای را به کار برده و خداحافظی کی‌روش را تلخ کرده است؟! البته‌ جناب لژیونر! اخیرا در این خصوص توضیحات کوتاهی انجام داده و مدعی شده استوری اش سو تعبیر بوده و پیرامون زندگی خصوصی صورت گرفته است.

با این حال، این اولین احضار مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی نبوده و او قبلا هم‌ با چنین احضاری مواجه شد بود که وقتی رای را اعلام کردند خیلی ها "شاخ" درآوردند! با این توضیح؛ همانطور که‌ مطلع هستید حدود یک سال پیش فایل صوتی از این مدافع در شبکه های مجازی بیرون آمد که چندان نیازی به توضیح دادن نیست و بهتر است در گوگل سرچ کنید و از همه چیز مطلع شوید!

حال فکر می کنید پس از فایل صوتی فاجعه بار آقای کنعانی زادگان چه تصمیمی و یا محرومیتی برایش درنظر گرفتند؟! یکصد میلیون تومان ناقابل و دو جلسه محرومیت از بازی های دوستانه که البته‌ این محرمیت ابکی! نیز خیلی راحت ماست مالی شد و مدافع ملی پوش به بازی هایش در تیم ملی ادامه داد و حتی به جام جهانی هم تشریف برد ولی چون فقط یک نیمه بازی کرد یک دفعه مخالف این روزهای کی‌روش شد!

 شک نکنید قطعا اگر او در جام جهانی بیشتر از یک نیمه بازی می کرد، الان کی‌روش بهترین مربی تاریخ ایران برای آقای منتقد می شد و خبری هم از خیانت نبود. خلاصه کلام با این تفاسیر و با توجه به سوابق کنعانی زادگان و البته رای های آبکی کمیته انضباطی در چنین اتفاقاتی شما هم زیاد منتظر رای نباشید و همه چیز را در حد همان احضار دید و بازدید بدانید. دید و بازدیدی که خبری از خود کنعانی زادگان نخواهد بود چون در ایران نیست و در قطر به سر می برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyr62

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلایی که کی‌روش بر سر دروازه‌بان استقلال آورد!/ ما ۴ نفر را کجا آوردید؟!
یادداشتی از علی مسعودی