تاریخ انتشار: 1396/11/13 22:27
کد خبر: 161771

اگر سناریوی داوری تکرار شود از مراجع قانونی پیگیر می شویم / رشیدی: از داوران استدعا داریم عادلانه قضاوت کنند

رشیدی مدیر عامل باشگاه راه آهن پیش از دیدار با مقابل ماشین سازی تبریز در مورد برخی از مسائل پیرامون تیمش سخن می گوید.
اگر سناریوی داوری تکرار شود از مراجع قانونی پیگیر می شویم / رشیدی: از داوران استدعا داریم عادلانه قضاوت کنند

مدیرعامل باشگاه راه آهن پیش از تقابل تیمش با ماشین سازی تبریز گفت:اگر سناریوی داوری مانند برخی بازی های گذشته باشد از مراجع قانونی پیگری می کنیم.

+ با توجه به سرمای هوا و بسته بودن بسیاری از اماکن ورزشی راه آهن چگونه تمرینات خود را برای مسابقه با ماشین سازی تبریز انجام داد؟

راه آهن تهران در حالی خود را برای مسابقه با ماشین سازی آماده کرد که همانطور که اشاره کردید دمای هوا در تهران و و نقاط مرکزی کشور به شکل قابل توجهی کاهش داشت به همین جهت کادرفنی تیم تصمیم گرفت تا نه تنها تمرینات را متوقف نکند بلکه در سالن های بسته و مخصوص تمرینات تیم به شکل منظمی پیگری شود.

در همین حال با در نظر گرفتن مشکلاتی که در حال حاضر فرودگاه های کشور با آن رو به رو هستند کادر فنی تصمیم گرفت تا به جای استفاده از هواپیما تیم را با اتوبوس به تبریز اعزام کند.

+با توجه به قضاوت خاص داور در مسابقه مس کرمان و راه آهن تهران دو هفته پیش صورت گرفت پیش بینی شما از مهمان نوازی تبریزی ها چگونه است؟

همانطور که اشاره کردم تیم برای حضور در مسابقه ۱۴ بهمن در تبریز با اتوبوس عازم این شهر شد و اکنون در محل اقامت خود مستقر شده است و ما آماده هستیم تا بهترین بازی خود را مقابل تیم پرهوادار و قدیمی ماشین سازی تبریز به نمایش بگذاریم. اما در پاسخ به سوال شما در خصوص داوری  باید تاکید کنم که ما از دواران مسابقه استدعا داریم تا شفاف و عادلانه قضاوت کند زیرا تیم ریشه دار راه آهن به دنبال یک مسابقه جوانمردانه و عادلانه است. اما در صورتی که مانند آنچه در گذشته علیه تیم راه آهن رخ داد بار دیگر سناریوی مشابهی تکرار شود از مراجع قانونی تخلفات را پیگیری می کنم و اجازه نخواهیم داد تا حقی پایمال شود.

+ به مساله داوری مسابقه با مس برگردیم در حال حاضر این شکایت در چه مرحله ای است و چه کسی متولی پاسخگویی به شکایت تیم راه آهن است؟

جا دارد در گام نخست از مسئولین لیگ و کمیته داوران به جهت زحماتی که تا کنون برای برگزاری لیگ یک کشیده اند تشکر کنم . اما در خصوص بازی خاص با مس کرمان باید تاکید کنم که ما منتظر نظر کمیته داوران لیگ هستیم و شکایت خود را از این مرجع قانونی پیگیری می کنیم .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzr7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی و خلاصه بازی راه آهن 0_0 ماشین سازی تبریز + فیلم