تاریخ انتشار: 1395/10/09 12:52
کد خبر: 239572

‌ دیدار استاندار همدان و رییس فدراسیون فوتبال برای رفع مشکلات پاس

محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و رییس هیات مدیره باشگاه پاس عصر روز دوشنبه با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال کشور دیدار و گفت و گو کرد.
‌ دیدار استاندار همدان و رییس فدراسیون فوتبال برای رفع مشکلات پاس

در این دیدار که در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، استاندار همدان بر لزوم حمایت فدارسیون از باشگاه پاس در راستای تقویت این تیم در رقابت های فوتبال کشور تاکید کرد.

در این نشست پیرامون مشکلات و دغدغه های تیم پاس بحث و بررسی شد و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال قول همکاری در زمینه های مختلف در راستای کمک به حل مسایل پیش روی تیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان درباره این نشست گفت: استاندار همدان پیگیر حل مشکلات کلان باشگاه پاس است و نشست امروز با رییس فدراسیون فوتبال نیز پیرامون حمایت مادی و معنوی از تیم بود.

رسول منعم روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تلاش مجموعه مدیریتی استان کاهش حداکثری دغدغه های تیم پاس و تقویت این تیم برای حضور قدرتمند در فصل جاری رقابتها است.

وی اضافه کرد: رویکرد مسئولان استان همدان نسبت به حمایت از تیم پاس مثبت است و دیدار استاندار با رییس فدراسیون فوتبال نیز نشان از میزان توجه وی نسبت به مسایل پاس دارد.

منعم بیان کرد: به هر حال تصمیم گیری پیرامون مسایل و برنامه های جاری تیم پاس در یک مرحله قابل حل و فصل نیست و در مراحل بعدی نیز سعی بر برنامه ریزی بهتر برای تیم و حضوری قدرتمند در رقابت های لیگ است.

وی با تاکید بر اینکه هواداران نگران اوضاع تیم نباشند، گفت: شخص استاندار همدان و مجموعه مدیریتی استان پیگیر امور پاس هستند و این تیم به زودی با برنامه ریزی و تصمیم گیری لازم مهیای حضور بهتر در رقابت های فوتبال خواهد شد.

در این دیدار که امروز در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان و سیدمحمد عیوقیان رییس هیات فوتبال همدان، استاندار این استان را همراهی کردند.

تیم پاس فصل گذشته با قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور، به رقابت های لیگ دو سقوط کرد.

برخی امیدوار هستند تیم پاس در صورت انحلال تیم هایی از لیگ یک، بار دیگر به این رقابت ها بازگردد اما هم اکنون شرایط این تیم حکایت از حضور در لیگ دو را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4567bd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسن‌زاده: اصفهانیان از لیگ 2 تا امروز با خونه به خونه مشکل دارد/ چرا اشتباهات داوری فقط علیه ما است؟