تاریخ انتشار: 1395/09/25 13:34
کد خبر: 242872

مصاحبه جنجالی جهانبخش جعفری؛ شهرباران تهران نظم لیگ دو را برهم زده است

سرمربی تیم فوتبال کیمیافرآیند تهران به انتقاد شدیدی نسبت به برگزاری لیگ دو این فصل کرده است.
مصاحبه جنجالی جهانبخش جعفری؛ شهرباران تهران نظم لیگ دو را برهم زده است

به گزارش فرتاک ورزشی، جهانبخش جعفری سرمربی تیم فوتبال کیمیافرآیند تهران درخصوص بازی با فولاد نوین اهواز که با نتیجه مساوی به پایان رسید گفت: خداروشکر بازی خوبی بود و ما می توانستیم پیروز این بازی خارج از خانه باشیم، اما کمی بی دقتی و عدم تمرکز سبب شد تا سه امتیاز این بازی را نگیریم اما خوشحالم که با امتیاز خوزستان را ترک کردیم.

وی درخصوص لیگ دو امسال گفت: در گروه ما تیمی مانند نفت و گاز گچساران با خوش شانسی امتیاز جمع آوری کرده است و سه بازی است که تیم ها مقابل آنها حاضر نمی شوند و 9 امتیاز مفت را از آن خود کرده است. تیم های بی کیفیتی شهرباران تهران نظم گروه ما را برهم زده اند و لیگ دو امسال را بی کیفیت کرده اند.

وی افزود: تیم های بی بضاعتی چون شهرباران تهران، در بازی با تیم ما آمد و با تمام توان جلوی ما حاضر شدند، اما در بازی با گچساران که برای ما خیلی مهم است که شهرباران برود و آنجا عرض اندام کند، به راحتی نمی رود و به دلیل مصافت زیاد سر بازیها حاضر نمی شوند.

جعفری ادامه داد: من از آقای عابدینی خیلی گلایه دارم. تیمی مانند شهباز نوژان، شهرباران تهران چند تیم دیگر که پول ندارند نباید بیایند و شرکت کنند و این تیم ها نظم گروه را برهم زده اند. من از مسئولین می خواهم تا بیایند و رسیدگی بکنند. واقعا یک اتفاقات عجیب و قریبی دارد می افتد.

سرمربی کیمیافرآیند در پایان گفت: ما اعتبار و آبرویمان را در این لیگ گذاشته ایم تا با جوانمردانگی نتیجه بگیریم اما برخی می آیند و با یک سری کارهای غیر ورزشی نتایج را تغییر می دهند و اگر نمی توانید تیمداری کنید، لیگ دو شرکت نکنید و این یک حُسنی است که تیم گچساران دارد و به دلیل بُعد مصافت تیمی روبه رویشان حاضر نمی شود ولی ما چون در تهران هستیم هرجوری شده خود را به بازی ما می رسانند و خیلی انگیزه دارند. امیدوارم آقای عابدینی نظارت بیشتری را بر لیگ دو فوتبال کشور داشته باشد.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456pk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بزن بزن سرمربیان در لیگ دو