تاریخ انتشار: 1402/03/24 10:09
کد خبر: 4448

قرارداد این سرخ‌پوش فسخ می‌شود؟

اخبار واصله حاکی از آن است که دومین بازیکن خروجی لیست پرسپولیس نیز مشخص شده است.
قرارداد این سرخ‌پوش فسخ می‌شود؟

اولین بازیکن خارجی که جداییاش از پرسپولیس قطعی و به نوعی زودتر از بقیه خداحافظی کرد، شیخ دیاباته بود. قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیس به پایان رسید و او در زمان پایان لیگ با هیچ چراغ سبزی برای ادامه همکاری مواجه نشد.

او البته توانسته بود با چند گل سه امتیازی و ارزشمند در مسیر قهرمانی سرخ‌ها تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد اما آنطور که کادر فنی و هواداران این تیم انتظار داشتند حضوری موثر و البته یکنواخت را در این تیم تجربه نکرد. گفته می‌شود قرارداد شیخ دیاباته در زمان عقد قرارداد به شکلی بوده که شرایط احتمالی مصدومیت‌های او و تعداد بازی نیز در آن در نظر گرفته شده بود و به واسطه این موضوع اکنون از نظر فشار مالی شرایط برای سرخ‌ها سخت نخواهد بود. از قبل هم پیش بینی میشد شیخ دیاباته را باید با این شرایط سنی و بدنی اولین خروجی قطعی پرسپولیس قلمداد کرد و او در فهرست لیگ بیست و سوم سرخ‌ها نخواهد بود.

اما دومین خروجی این تیم هم یک مهاجم خارجی است. لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس در لیست فصل آینده یحیی گل محمدی قرار نداشته و باشگاه باید با او تسویه حساب کند. گرچه سرمربی پرسپولیس در سفر خارج از کشور به سر می برد اما با رضا درویش درارتباط است و این موضوع را ظاهرا به او هم گفته است.

البته هنوز یک سال از قرارداد یک سال و نیمه پریرا باقی مانده و باشگاه پرسپولیس به دنبال فسخ توافقی و جدایی مسالمت آمیز با مهاجمی است که گفته میشود قرارداد فصل آیندهاش نزدیک به ۷۰۰ هزار دلار است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4576o3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمزگشایی از دلیل عصبانیت مهاجم برزیلی پرسپولیس

مهاجم پرسپولیس جدا نشد، رفت هالیدی!
پریرا برای تسویه برمی‌گردد؟