تاریخ انتشار: 1397/05/13 20:39
کد خبر: 135772

آرای دیرهنگام کمیته انضباطی در مورد محرومیت مسلمان و کعبی!

دقایقی پیش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محسن مسلمان و حسین کعبی را تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمهایشان محروم کرد تا این محرومیت ها فتح بابی بر آرای عجیب کمیته انضباطی در فصل جاری باشد!
آرای دیرهنگام کمیته انضباطی در مورد محرومیت مسلمان و کعبی!

 کمیته انضباطی مدتهاست که به صورت سلیقه ای عمل می کند و آرا را به تناسب اهمیت بازیهای پیشروی تیمها صادر و بعضاً لغو می کند؛ در مورد اتفاقات رخ داده در هفته اول رقابتهای لیگ برتر فصل ۹۷/۹۸ نیز دقایقی پیش رای محرومیت دو بازیکن فوق الذکر صادر شد تا باز هم شاهد تناقضی دیگر در عملکرد این کمیته محترم در برخورد با پرونده های مختلف باشیم.

هنوز فراموش نکرده ایم که در فصل گذشته به فاصله کمتر از ۴۸ ساعت پس از بازی استقلال و استقلال خوزستان به واسطه اعتراض برانکو ایوانکویچ به خطای جپارف روی بازیکن حریف، این بازیکن دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد اما اکنون شاهد این هستیم که با وجود گذشته بیش از ۸ روز از انجام بازیهای هفته اول و گزارش اتفاقات آن، پس از برگزاری بازیهای هفته دوم این رای صادر و ابلاغ شده است که مثلا تیمی مثل استقلال تهران می تواند نسبت به این موضوع شاکی باشد که چرا این رای قبل از بازی استقلال و ذوب آهن صادر نشده است!

امیدواریم در فصل جدید، کمیته انضباطی با وحدت رویه در صدور احکام انضباطی از بروز هرگونه شائبه در خصوص نحوه آرای صادره جلوگیری کند و بین تیم ها تفاوتی قائل نشود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458e6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو ناکامی بزرگ استقلال در آستانه لیگ