تاریخ انتشار: 1395/11/03 17:36
کد خبر: 234248

پیش بازی کیمیا فرایند تهران-زاگرس یاسوج

از هفته 20 لیگ دسته دوم گروه اول تیم های کیمیا فرایند تهران و زاگرس یاسوج در ورزشگاه اتکا تهران از ساعت 14:15 فردا به مصاف هم میروند.
پیش بازی کیمیا فرایند تهران-زاگرس یاسوج

به گزارش فرتاک ورزشی، بازی دو تیم در نیم فصل اول با نتیجه 3 بر 0 به سود تیم کیمیا فرایند به پایان رسید.

نتیجه هفته پیش دو تیم:

تیم کیمیا فرایند در بازی قبلی خود توانست با 2 گل از سد تیم شهباز نوژان بگذرد تا دو برد متوالی داشته باشد.در مقابل تیم زاگرس یاسوج در بازی قبلی خود با 1 گل از تیم نفت امیدیه شکست خورد تا بعد از بردی که در هفته 17 داشت به برد دیگری نرسیده باشد.

آمار کیمیا فرایند در بازیهای خانگی:

کیمیایی ها با 4 برد 4 تساوی و 1 باخت عملکرد نسبتا خوبی داشته اند اما باید از امتیاز میزبانی بهترین استفاده را کنند و امتیازات بیشتری کسب کنند.

آمار زاگرس یاسوج در بازیهای خارج از خانه:

زاگرسی ها با 2 برد 4 باخت و 2 تساوی عملکرد خوبی در بازیهای خارج از خانه نداشته اند و باید برای رسیدن به تیم های بالا نشین عملکرد خود را در بازیهای خارج از خانه بهتر کنند.

شاگردان جهانبخش جعفری با 26 گل زده و 21 گل خورده آمار خوبی در خط حمله دارند اما باید در خط دفاع بهتر کار کنند.این تیم با 5 برد 8 مساوی و 4 باخت با 23 امتیاز در رده 9 جدول قرار دارد.

در مقابل شاگردان حمید کرمی با 18 گل زده و 16 گل خورده عملکرد خوبی در خط حمله و دفاع داشته اند اما باید به فکر زدن گل بیشتر باشند.این تیم با 7 برد 4 تساوی و 5 باخت با 25 امتیاز در رده 7 جدول قرار دارد و میتواند با کسب چند برد به جمع مدعیان برسد.

فاصله کم امتیازی دو تیم به حساسیت بازی افزوده است.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459b9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی زاگرس یاسوج-نفت امیدیه