تاریخ انتشار: 1395/12/21 16:13
اختصاصی| سرمربی شهرداری ماهشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 223772

مجید باقری‌نیا: تساوی مقابل بهترین تیم لیگ دو رضایت بخش است/ شرایط میزبانی در فومن اسف ناک است

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در دیداری خانگی و بدون حضور هوادارانش، مقابل داماش گیلان به تساوی 0-0 دست یافت.
مجید باقری‌نیا: تساوی مقابل بهترین تیم لیگ دو رضایت بخش است/ شرایط میزبانی در فومن اسف ناک است

به گزارش فرتاک ورزشی از خوزستان، مجید باقری نیا سرمربی شهرداری ماهشهر درخصوص بازی گفت: تمامی امکانات برای پیروزی ما مقابل داماش گیلان از تیم ما گرفته شد. تماشاگران تیم ما را به طرز عجیبی محروم کردند و علنا از حمایت یار دوازدهم بی بهره بودیم.

وی افزود: ما با بهترین تیم لیگ دو بازی داشتیم. وجود بازیکنان باتجربه که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند واقعا سخت است. ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و باید بگوئیم که از تساوی مقابل بهترین تیم لیگ دو، رضایت دارم.

وی درخصوص مشکلات مالی این تیم نیز گفت: ما مشکل مالی داریم و با توجه به اینکه دور جدیدی از رقابت های لیگ دو را آغاز کرده ایم و در آستانه ورود به سال جدید نیز می باشیم و اکثر بازیکنان ما خانواده دارند، باید مشکلات آنها حل شود تا روحیه به تیم برگردد. امیدوارم مسئولین تیم قبل از بازی هفته آینده مشکلات مالی بچه ها را حل کنند تا بدون دغدغه در بازی ها حاضر شویم.

وی درخصوص حمایت هواداران ماهشهری پشت بام خانه های کنار استادیوم گفت: این شکل حمایت کردن باعث ناراحتی و شرمندگی ما می شود. اینکه عده ای پشت بام خانه ها به عشق تیمشان حرص بخورند و روی بام ها نگران تیم من باشند، برای من سخت است. متاسفانه در بازیهای بدتری رخدادهای خیلی بدی رخ داد اما کمیته انضباطی هیچ واکنشی نشان نداد.

باقری نیا در پایان با انتقاد از نحوه میزبانی تیم فوتبال شهرداری فومن گفت: ما در بازی با شهرداری وفومن بازیکن ما کتک خورد و به همین دلیل، بازی با بیش از ده دقیقه تاخیر آغاز شد. حمله سرپرست تیم آنها را به تیم ما فراموش نمی کنیم. چگونه ممکن است تیمی بیش از 99 درصد گلهای زده خود را از روی نقطه پنالتی بزند!!! کمیته انضباطی باید به چنین چیزهایی شک کند نه اینکه به هواداران ما اجازه ورود به ورزشگاه را ندهند. امیدوارم کمیته انضباطی بیشتر بر رقابت های لیگ دو نظارت کند تا حق تیمی ضایع نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459dwm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید باقری نیا: آمادگی لازم را برای شکست نفت نوین داریم

پاداش بازیکنان داماش پرداخت شد
اختصاصی| پس از تساوی با شهرداری ماشهر؛

تقسیم امتیاز در ماهشهر بدون حضور تماشاگران
اختصاصی| تساوی داماش مقابل شهرداری ماهشهر؛