تاریخ انتشار: 1395/11/23 13:09
کد خبر: 230000

بدترین بازیکن استقلال مقابل السد/ مهره کلیدی در دربی!

مصدومیت وریا غفوری در بازی با السد، مسیر این بازی را برای استقلال تغییر داد. از لحظه ورود خسرو حیدری، دوباره استقلالی‌ها روی سانترهای بلند متمرکز شدند و با حضور حیدری، احتمالا در دربی هم تاکتیک اصلی‌شان همین خواهد بود.
بدترین بازیکن استقلال مقابل السد/ مهره کلیدی در دربی!

به گزارش فرتاک ورزشی، خسرو این فصل، از روزهای اوجش فاصله گرفته اما بررسی دربی‌های اخیر نشان می‌دهد حضور او در زمین، به نفع استقلال است.

استقلال فصل پیش، در دو بازی رفت و برگشت 3 گل به پرسپولیس زد که 2 تای آن با سانترهای دقیق خسرو بود. فصل قبل از آن و لیگ چهاردهم، استقلال یک گل به پرسپولیس زده بود که آن هم با ارسال زمینی حیدری بدست آمد. 3 گل از 4 گل آخر استقلال در دربی، با سانترهای دقیق خسرو بوده‌اند. قبل از آن هم در لیگ‌های سیزدهم و دوازدهم، دربی گلی نداشت.

قبل از شروع دوران گل‌های استقلال با سانترهای خسرو در دربی، آخرین بار آن‌ها بازی برگشت لیگ یازدهم و با ضربه فریدون زندی به پرسپولیس گل زده بودند. در این 5 سال، 75 درصد گل‌های استقلال روی ارسال‌های دقیق خسرو زده شده‌اند و شاید، یکشنبه این سهم بیشتر هم بشود. البته، خسرو این بار برای ساختن یک گل دیگر بازی رکورد 20 هفته گل نخوردن پرسپولیس روی ارسال از جناحین را بشکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459k7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهندس پرسپولیس را چه کسی مهار می کند؟