تاریخ انتشار: 1395/11/13 21:15
کد خبر: 231972

حاج محمدی:به زور به سمت نیمکت استقلال نرفتم

مدافع تیم ماشین سازی گفت: نتوانستیم صحبت های آقا فرهاد را در زمین پیاده کنیم.

امین حاج محمدی پس از شکست تیمش دربرابر استقلال اظهار داشت: بد بازی کرده ایم و نتیجه این بازی بد شکست بود. حق مان بود که ببازیم.

وی درباره رفتنش به سمت نیمکت استقلال و خوشامدگویی خاطرنشان کرد: رفتنم به سمت نیمکت استقلال به زور نبود. من باید به استقلالی ها خوشامد می گفتم ولی در شرایط بدی از این تیم جدا شدم و در نیم فصل هم اتفاقات بدی افتاد. آقای منصوریان با من خوب تا نکرد. من چند سال شاگرد ایشان بودم اما نمی دانم چه اتفاقاتی در استقلال افتاد که از من رو برگرداندند.

مدافع ماشین سازی درباره مشکلاتش با  استقلال و شخص علیرضا منصوریان بیان داشت: ابتدای فصل از من خواستند که قراردادم را کم کنم. من گفتم قراردادم را باید باشگاه کم کند نه سرمربی. با صحبت هایی که آقای کاظمی با من انجام داد می خواستم به استقلالی ها خوشامد بگویم. فکر می کنم همین جا باید بحثش را تمام کنیم. امروز خیلی بد بازی کردیم و بازی سنگینی بود. نتوانستیم صحبت های آقا فرهاد را در زمین پیاده کنیم.

حاج محمدی در پایان درباره علت قرار گرفتنش روی سکو در چندبازی استقلال و همچنین رفتنش از روی نیمکت به سکو در یکی از مسابقات گفت: من روی نیمکت بودم جزو 18 نفر بودم اما خیلی راحت ناظر بازی من را بلند کرد و روی سکو رفتم. نمی خواهم گناه کسی را بشورم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459l6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاج‌محمدی: در استقلال با یک نفر مشکل داشتم