تاریخ انتشار: 1395/12/19 19:23
اختصاصی| هفته اول دور دوم رقابت های لیگ دو؛
کد خبر: 224148

پیش بازی شهرداری فومن - نفت امیدیه

از هفته اول دور دوم مسابقات لیگ دسته دو فردا از ساعت 14:30 در ورزشگاه آزادی شهر فومن دو تیم شهرداری فومن و نفت امیدیه به مصاف هم میروند.
پیش بازی شهرداری فومن - نفت امیدیه

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم شهرداری فومن که در گروه دوم مسابقات قرار داشت توانست با 38 امتیاز در گروه خودش دوم شود و به دور بعدی صعود کند.فومنی ها که با سرمربی گری علی فلاح در دور دوم مسابقات حاضر هستند نیم نگاهی به صعود به لیگ یک را دارند.

حال به وضعیت این تیم در دور اول مسابقات میپردازیم:

فومنی ها با 28 گل زده و 24 گل خورده در 22 بازی وضعیت مطلوبی در خط حمله و اما کمی متوسط در خط دفاعی داشتند و باید برای دور دوم در دفاع عملکرد بهتری داشته باشند.این تیم در دور اول از 22 بازی خود 11 برد 5 تساوی و 6 باخت داشت،که 10 برد این تیم در خانه و 1 بردش در خارج از خانه بوده ، 6 باخت خارج از خانه و 4 تساوی در خارج از خانه و 1 تساوی در خانه داشته است.با توجه به آمار ، این تیم در خانه عملکرد خوبی داشته و با قدرت ظاهر شده اما در خارج از خانه عملکرد ضعیفی داشته است حال باید دید برای دور دوم چه عملکردی از خود به جای میگذارد.

در مقابل تیم نفت امیدیه که در گروه اول مسابقات قرار داشت با 42 امتیاز در گروه خودش 4 شد و توانست به دور بعدی صعود کند.نفتی ها با سرمربی گری داریوش هرمزی در دوم مسابقات حاضر هستند و برای صعود به لیگ یک تلاش میکنند.

حال به وضعیت این تیم در دور اول مسابقات میپردازیم:

نفتی ها با 33 گل زده و 20 گل خورده در 24 بازی آمار بسیار خوبی در حط حمله و دفاع خود داشته اند.این تیم در دور اول از 24 بازی خود 11 برد 9 تساوی و 4 باخت داشته است، که 7 برد در خانه و 4 برد در خارج از خانه، 4 باخت خارج از خانه و 4 تساوی در خانه و 5 تساوی در خارج از خانه داشته است.با توجه به آمار تیم نفت در خانه عملکرد خوبی داشته اما در خارج از خانه تیم خوبی ظاهر نشده است و باید برای موفق شدن در دور دوم در بازیهای خارج از خانه عملکردی بهتری داشته باشد.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/459z5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهار بازیکن جدید به نفت امیدیه پیوستند
اختصاصی| اخبار نقل و انتقالات؛