تاریخ انتشار: 1399/01/22 13:19
کد خبر: 65648

پیام احساسی آرتتا برای گواردیولا

میکل آرتتا سرمربی آرسنال با ارسال پیامی احساسی برای پپ گواردیولا درگذشت مادر او در نتیجه ابتلا به بیماری کرونا را تسلیت گفت.
پیام احساسی آرتتا برای گواردیولا

بعد از اعلام خبر مرگ مادر پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به دلیل ابتلا به کرونا، میکل آرتتا، هموطن او و سرمربی آرسنال مرگ مادر پپ را تسلیت گفت و پیامی احساسی برای سرمربی سیتی فرستاد.

 

 

روز دوشنبه این هفته اعلام شد که مادر گواردیولا در سن 82سالگی بعد از مبتلا شدن به کرونا از دنیا رفته است. آرتتا که از سال 2016 تا سال 2019 در سیتی به عنوان دستیار گواردیولا مشغول به کار بوده و با او رابطه نزدیک و صمیمانه‌ای دارد با ارسال پیامی احساسی، از دست رفتن مادر رئیس سابقش را تسلیت گفت.

 

آرتتا که با شبکه اسکای صحبت می‌کرد درباره مرگ مادر گواردیولا گفت:" من با پپ در تماس بودم. او خیلی نگران پدر و مادرش بود چون آنها پیر هستند و با اینکه سعی کرده بودند خودشان را قرنطینه کنند ولی پپ واقعا نگران‌شان بود. این خبر واقعا غم‌انگیز است. من خانواده گواردیولا را خیلی خوب می‌شناسم. من به همه اعضای خانواده تسلیت می‌گویم و امیدوارم بتواند در کنار هم از این غم عبور کنند".

 

مرگ مادر گواردیولا در اسپانیا اتفاق افتاده، کشوری که تا کنون 153هزار نفر از شهروندانش به کرونا مبتلا شده‌اند. گواردیولا برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا یک میلیون یورو کمک مالی کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45d6no

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مادر گواردیولا بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت