تاریخ انتشار: 1395/06/12 17:02
کد خبر: 263848

1645 روز بعد از گلزنی قطر به ایران

بازی دیروز که با برتری 2-0 ما تمام شد، چهارمین کلین شیت متوالی ما مقابل قطری ها بوده است.
1645 روز بعد از گلزنی قطر به ایران

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم ملی فوتبال کشورمان برای سومین بار پیاپی برابر قطر برنده شد در حالی که قبل از آن هم در مقدماتی جام جهانی 2014 برابر قطر 0-0 کرده بودیم تا با احتساب بازی دیروز، برتری 1-0 در جام ملتهای استرالیا، برتری 1-0 برابر قطر در دور برگشت مرحله آخر مقدماتی جام جهانی 2014 و بازی قبل از آن در مرحله رفت دور آخر مقدماتی جام جهانی با نتیجه 0-0 ایران 4 کلین شیت متوالی برابر قطر داشته باشد. اتفاقی که قبل از آن رخ نداده است.

ام اآخرین باری که تیم ملی فوتبال قطر به ایران گل زد مربوط به بازی اسفند ماه 2 تیم در تهران است. همان دیداری که طی آن 2 تیم 2-2 کردند و ایران با 2 گل اشکان دژآگه فشار زیادی به حریف وارد نکرده و موفقیت خود که برتری در گروه به  عنوان تیم اول بود را به مخاطره نینداخت تا از طرفی، بی فشار به دور بعد صعود کند و از طرفی دیگر همه اهالی فوتبال در دلشان امتیاز دادن در تهران به قطر را بهتر از بردن قطر و بالاتر قرار گرفتن بحرین از قطر و صعود حریف تلخ و بدناممان یعنی بحرین به دور بعدی مسابقات مقدماتی میدانستند واین دیدگاه در این بازی محقق شد.

در آن بازی قطر در دقیقه 86 بازی گل دوم خود را به ایران زد و حالا 1645 روز بعد از آن بازی و 364 دقیقه کلین شیت برابر قطری ها ایران را به موقعیت ارزنده ای رهنمون ساخته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45era9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کی‌روش: مسی یا رونالدو؟ من هر دو را انتخاب می‌کنم

 پاداش ملی‌پوشان ایران پرداخت شد
یک روز پی از برگزاری دیدار با قطر؛