تاریخ انتشار: 1397/04/02 21:40
کد خبر: 142224

جام جهانی2018|مکزیک در آستانه صعود قرار گرفت!

تیم ملی فوتبال مکزیک در ادامه رقابت های جام جهانی 2018 روسیه موفق به شکست کره جنوبی شد تا در آستانه صعود به مرحله بعدی این رقابت ها قرار گیرد.
جام جهانی2018|مکزیک در آستانه صعود قرار گرفت!

در این دیدار که از گروه ششم این رقابت ها در ورزشگاه روستوف برگزار شد، ملی پوشان مکزیک با نتیجه دو بر یک از سد کره جنوبی گذشتند تا در آستانه صعود قرار گیرند و مانع راهیابی کره ای ها به مرحله بعدی این رقابت ها شوند.

«کارلوس ولا» در دقیقه 26 از روی نقطه پنالتی و «خاویر هرناندز» در دقیقه 66 برای تیم ملی مکزیک گلزنی کرده و هر سه امتیاز این دیدار را کسب کردند.

«سون هیونگ مین» در دقیقه 3+ 90 یکی از گل های خورده را جبران کرد اما مانع از شکست تیمش نشد.

شاگردان «خوان کارلوس اوزو ریو» درتیم ملی مکزیک در دومین دیدار خود دراین رقابت ها همانند دیدار نخست خود مقابل آلمان حساب شده بازی کرده و سه امتیاز این بازی تماشایی را کسب کردند.

در دقایق ابتدایی نیمه نخست تیم ملی کره جنوبی تیم برتر میدان بود و می توانست به گل برسد که با هوشیاری مدافعان و درخشش دروازه بان تیم ملی مکزیک به این مهم نرسید.

در ادامه مکزیکی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 26 از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند.

نیمه دوم با همان شرایط ابتدایی نیمه نخست آغاز شد و کره ای ها به دنبال جبران گل خورده بودند و به بازی سرعت دادند اما در زدن ضربه آخر بی دقت بودند.

در نقطه مقابل بازیکنان تیم ملی مکزیک در این دقایق تنها چشم به ضد حملات داشتند و با ضد حمله های خطرناک خود در آستانه دستیابی به گل های بیشتر در این دیدار بودند و سرانجام نیز اینگونه شد و در دقیقه 66 گل دوم مکزیک در یک ضد حمله برق آسا درون دروازه کره جنوبی قرار گرفت.

کره ای ها که حذف از رقابت های جام جهانی را پیش رو داشتند، در دقایق باقی مانده و با تغییراتی که «تای یانگ شی» سرمربی این تیم ایجاد کرد، سراسر حمله شدند و سرانجام مزد تلاش خود را هرچند دیرهنگام (دقیقه 3+90) گرفتند و یکی از گل های خورده را جبران کردند.

در این دقیقه «سون هیونگ مین» ملی پوش کره ای تیم تاتنهام انگلیس درعرض حرکت کرد و با شوتی زیبا دروازه تیم ملی مکزیک را باز کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید و کره با جام جهانی خداحافظی و مکزیک با شش امتیاز در آستانه صعود به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها قرار گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gjbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره لژیونر کره جنوبی جام جهانی را از دست داد