تاریخ انتشار: 1396/01/24 10:34
فوتبال ایران به دنبال تاریخ سازی
کد خبر: 217472

کی روش:با دست بسته و درقفس نمیشود با گرگ مقابله کرد

صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی تاحدودی محتمل بنظر میرسد؛ فدراسیون و سرمربی تیم ملی درصدد تاریخ سازی هستند.
کی روش:با دست بسته و درقفس نمیشود با گرگ مقابله کرد

تیم ملی فوتبال کشورمان در نوروز ۹۶ موفق شد با غلبه بر چین و قطر از رقبا برای صعود کنده شود و به احتمال فراوان در دیدار بعدی تیم ملی در اواخر خرداد مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادی جشن صعود میگیرد این به نوعی در تاریخ تیم ملی رکورد محسوب میشود و تیم ملی فوتبال برای اولین بار موفق میشود به جام جهانی راه یابد.

اما این پایان کار نیست صحبتهای اخیر رئیس فدراسیون فوتبال مهدی تاج و کارلوس کی روش در چند وقت اخیر خبر از تاریخ سازی دیگری میدهد.

مهدی تاج در گفت وگویی با تاج از بلندتر بودن سقف آرزوهای فوتبال میدهد اما کی روش که به همه جزئیات توجه ویژه دارد از دستهای بسته خود جلوی حریفان در جام جهانی میگوید.سرمربی تیم ملی که همیشه از استعاره های مختلف استفاده میکند اینبار در این گفت و گو از قفس که کی روش و شاگردانش در آن حضور دارند و گرگ ها که همان حریفان هستند سخن میگوید.

در پاسخ اما رئیس فدراسیون فوتبال از به کار گیری تمام امکانات؛ آماده کردن و فراهم سازی جدید که زمین تمرینی با کیفیت اردوها و کمپهای مناسب؛بازیهای تداراکاتی خوب برای سرمربی تیم ملی و اتحاد در محافل فوتبالی سخن میگوید.

در پایان کارلوس کی روش با تاکید چند باره از کلمه mobilization که در لغت به معنای تجهیزات قوا ، به حرکت دراوردن ، تجهیز کردن ، بسیج کردن استفاده میکند.

منبعی با تاکید این موضوع به فرتاک گفت هم اکنون برای آرامش و مهیا کردن این مهم فدراسیون از چندی پیش در تلاش است تا فوتبال بتواند بار دیگر تاریخ سازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45k6po

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش درباره مربیان ایرانی کوتاه نیامد