تاریخ انتشار: 1396/01/27 18:22
کد خبر: 216672

استقلالی که یک تنه صبا را دق داد!

پرش باورنکردنی حنیف عمران‌زاده و هند استثنایی او، فشار بازی با صبا را خیلی زود از روی شانه‌های استقلال برداشت.
استقلالی که یک تنه صبا را دق داد!

عمران زاده با حرکتی به مراتب عجیب‌تر از هند پل پوگبا در جدال با لیورپول و یا هند معروف علی علیزاده در دربی تهران، توپ را با دست لمس کرد تا یکی از آشکارترین پنالتی‌های لیگ به سود استقلال و امید ابراهیمی رقم بخورد. تصور می‌شد بازی در مقابل تیم سابق و قرارگرفتن در جبهه روبروی مهدی رحمتی، انگیزه‌های زیادی به عمران‌زاده بدهد اما این بازیکن ضعیف‌ترین نمایش تمام فصل‌اش را در بازگشت به ورزشگاه آزادی به اجرا درآورد. تیم مرفاوی به سختی به مسابقه برگشت و شاهکار مدافع‌اش را جبران کرد اما اخراج همین بازیکن در نیمه دوم، تیر خلاص را به صبای قم زد.

 

در روز خوب صبا در تهران، آن‌ها دو ضربه سخت از مرد سابقا آبی خوردند و بعد از ضربه دوم دیگر نتوانستند روی پای‌شان بایستند. حالا شاید همه هواداران استقلال در ورزشگاه، خوشحال بودند که حنیف به جای تیم‌شان، در تیم حریف فوتبال بازی می‌کند. پنالتی و اخراج در جدال با استقلال، اولین اشتباه‌های بزرگ فصل مدافع صبا نبودند. او در جریان بازی برگشت با پرسپولیس در قم نیز با یک ضربه سر تماشایی دروازه صبا را باز کرد تا مقدمات برد تیم برانکو در یک بازی نزدیک و حساس را فراهم کند.

 

به نظر می‌رسد اگر نام حنیف عمران‌زاده در سبد خریدهای نیم‌فصل صبا وجود نداشت، این تیم تا امروز بقا در رقابت‌های لیگ برتر را قطعی کرده بود. او از رقابت‌های دسته‌یک به صبا ملحق شد تا دوباره در بالاترین سطح فوتبال ایران دیده شود اما این دیده‌شدن، پایان این بازیکن در فوتبال ایران را از همیشه نزدیک‌تر کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45k9dq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تغییر رویه استقلال؛ تعویض‌هایی با تاثیر مثبت

پنج دبل شگفت انگیز در کارنامه‌ی امید استقلال
آماری فراتر از حد انتظار برای هافبک دفاعی آبی ها؛

منصوریان دیر به شناخت کامل تیمش رسید
چه شب رویائی داشت علیمنصور