تاریخ انتشار: 1396/01/11 19:49
کد خبر: 220172

مورینیو: فصل بعد برای من آسان تر می شود

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که فصل بعد کار راحت تری در الدترافورد خواهد داشت.​​​​​​​
 مورینیو: فصل بعد برای من آسان تر می شود

منچستریونایتد در این فصل با هدایت مورینیو نتوانست با مدعیان قهرمانی رقابت کند و با توجه به اینکه در حال حاضر در رتبه پنجم جدول لیگ برتر هستند، حتی ممکن است نتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورند.

اما مورینیو تاکید کرد که برای هر مربی، فصل دوم در یک باشگاه راحت تر است و معتقد است این اتفاق در منچستریونایتد هم رخ خواهد داد.

او به خبرنگاران گفت:" در فصل دوم می دانم که چه اشتباهاتی داشتیم. می دانم چرا یک بازیکن، بازی کرده و چرا یک بازیکن، بازی نکرده است. اکنون 10 ماه است که در این باشگاه هستم و این مدتی طولانی است.

فصل دوم زمانی است که نقطه دید مربیگری نسبت به فصل اول آسان تر می شود."

باستین شواین اشتایگر که این فصل فرصت چندانی برای بازی در ترکیب شیاطین سرخ پیدا نکرد، به تازگی راهی باشگاه آمریکایی شیکاگو فایر شد و مورینیو از اینکه این ستاره آلمانی را در ابتدای فصل به تیم ذخیره ها فرستاد، ابراز پشیمانی کرد.

" شواینی از آن دست بازیکنانی است که به خاطر کاری که با او کردم، احساس ناراحتی می کنم.

نمی خواهم در مورد او به عنوان یک بازیکن صحبت کنم؛ به عنوان بازیکن، او را می خریدم یا نمی خریدم. می خواهم در مورد او به عنوان یک حرفه ای، یک انسان، صحبت کنم. آخرین چیزی که پیش از رفتن به او گفتم این بود "من آن زمان با تو درست رفتار نکردم اما حالا باید اینکار را بکنم."

بنابراین وقتی او از من خواست تا از یونایتد جدا شود، باید می گفتم "بله، می توانی بروی" زیرا یک بار اشتباه کردم و نباید دوباره آن را تکرار می کردم.

بنابراین به خاطر اولین مقطعی که با هم داشتیم، متاسفام و او می داند وخوشحالم که می داند زیرا به خودش گفتم. دلم برای یک پسر خوب، یک بازیکن حرفه ای خوب که تاثیر خیلی خوبی در تمرینات داشت، تنگ می شود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kbzm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فرگوسن: مورینیو در یونایتد بدشانس بوده است