تاریخ انتشار: 1402/10/12 18:47
کد خبر: 1265404

لوکاکو بحران خط دفاع مورینیو را حل می‌کند!

روملو لوکاکو، مهاجم رم، با هموطنش، آرتور تئات، تماس گرفته تا او را متقاعد کند تا در ژانویه به رم بپیوندد.
لوکاکو بحران خط دفاع مورینیو را حل می‌کند!

به گزارش فرتاک ورزشی

رم در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به یک مدافع میانی جدید نیاز دارد زیرا کریس اسمالینگ و ماراش کومبولا هنوز مصدوم هستند و ایوان اندیکا برای حضور در جام ملت‌های آفریقا با ساحل عاج ممکن است تا یک ماه در دسترس ژوزه مورینیو نباشد.

تئات، مدافع رن و بازیکن سابق بولونیا، پس از لغو شدن برنامه انتقال لئوناردو بونوچی توسط جالوروسی، به عنوان یکی از اهداف اصلی این باشگاه برای نقل و انتقالات ژانویه در نظر گرفته شده است. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، لوکاکو اخیراً با تئات 23 ساله تماس گرفته تا او را متقاعد کند که در ژانویه به ورزشگاه المپیکو برود.

با این حال، به نظر می‌رسد که رن تمایلی به فروش یکی از بهترین بازیکنان این فصل خود در ژانویه را ندارد، به خصوص به این دلیل که رم در حال حاضر نمی‌تواند هزینه یک انتقال دائمی را متقبل شود، چه برسد به قیمت درخواستی تیم فرانسوی که چیزی در حدود 20 میلیون یورو خواهد بود.

تروه چالوبا، بازیکن چلسی، هم نیز گزینه‌ای برای رم است، اما چلسی هم بحران بازیکن دارد و همین‌طور تعداد مجاز بازیکنان قرضی‌اش تکمیل شده است و تنها در صورت بازگشت بازیکن دیگری می‌تواند چالوبا را با انتقالی موقت به پایتخت ایتالیا بفرستد. در همین حال به نظر می‌رسد تیلو کلهر، مدافع میانی وستهام، موناکو را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده و از رم دور شده است.

44nd43qq

در هر صورت، رم باید با کاهش هزینه های خود، فضا را برای یک قرارداد جدید باز کند. پس از توافق با یوفا، آنها تنها می توانند 1.5 میلیون یورو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه سرمایه‌گذاری کنند، که شامل هزینه‌های ایجنت‌ها هم می‌شود. به همین دلیل است که آنها ممکن است رناتو سانچس را به پاری سن ژرمن بازگردانند و لئوناردو اسپیناتزولا را شش ماه قبل از پایان قراردادش به گالاتاسرای بفروشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9glxz7

آخرین اخبار