تاریخ انتشار: 1395/07/18 13:36
اختصاصی/
کد خبر: 256748

مدیرعامل استقلال: باشگاه فرصت لازم را به آقای فرزانه داد

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با تایید خبر جدایی فرزانه از این باشگاه از عدم حمایت از تیم آبی پوش اهوازی گلایه کرد.
مدیرعامل استقلال: باشگاه فرصت لازم را به آقای فرزانه داد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، کارون یعقوبی مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با تایید خبر جدایی حمیدرضا فرزانه از استقلال اهواز، اظهار کرد:آقای فرزانه به دلیل نتایجی که تیم تاکنون به دست آورده بود از سمت خود استعفا داد.

وی با بیان این که تیم در مدت هدایت او از 9 بازی خود به شش شکست و سه تساوی رسید، گفت: به نظر شما یک باشگاه چقدر باید به یک مربی فرصت بدهد؟

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز بیان کرد: باشگاه فرصت لازم را به آقای فرزانه داد ولی در نهایت خود او به این جمع بندی رسید که ادامه کار نه به صلاح خودش و نه به صلاح باشگاه است.

وی همچنین عنوان کرد: سهیل کرمی و ناصر شیردل دیگر مربیان تیم هم استعفا دادند.

یعقوبی بیان کرد: تمام امکانات لازم در اختیار تیم و آقای فرزانه بود و حتی زمانی که تیم به نتیجه تساوی می رسید، به تیم پاداش می دادیم.

وی در خصوص انتخاب سرمربی جدید هم گفت: سه گزینه بومی مدنظر است و در حال رایزنی هستیم. تمام تلاش ما این است که مربی بومی انتخاب کنیم و در تلاش هستیم تا برای بازی آینده، سرمربی جدید روی نیمکت باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز درباره گله مندی چند بازیکن این تیم از عدم حمایت مسوولان استان نیز عنوان کرد: وقتی بازیکنان ما می‌بینند که مسولان استان در تمرینات تیم های استقلال خوزستان و فولاد حاضر می شوند و به این تیم ها توجه می کنند ولی هیچ توجهی به استقلال اهواز ندارند و نمی‌دانند این تیم اصلا به چه صورتی اداره می شود، از این موضوع ناراحت می شوند.

وی افزود: از مالک باشگاه گرفته تا من مدیرعامل و کانون هواداران و همچنین خود هواداران جمع شده ایم و این تیم را می چرخانیم. به هر حال چرخاندن یک تیم لیگ یکی با مالک خصوصی، بسیار سخت است.

یعقوبی بیان کرد: وقتی می‌گوییم فوتبال باید به سمت بخش خصوصی برود باید به آن کمک کنیم ولی آن وقت مسوولان در تمرینات تیم‌های دولتی حاضر می‌شوند. ما پر تماشاگرترین تیم استان هستیم که در این مقطع دچار مشکل شده ایم و انتظار داریم که از ما حمایت کنند.

وی بیان کرد: مسوولان باید به ما کمک دهند تا مشکلات مان حل شود، نه این که از تیم دوری کنند. در استان خوزستان تیم جوان و بومی می خواهند و بعد هم نمی خواهند کمک کنند و بعد نیز می خواهند مانند رئال مادرید بازی کنیم. این یک واقعیت است.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز افزود: همه می گویند چرا این نتایج به دست آمده است و سوال من این است مگر چه کمکی به ما شده است؟ 95 درصد تیم ما بومی و جوان است و سقف قرارداد بازیکنان‌مان 40 میلیون تومان است.

وی بیان کرد: هیچ کسی به تیم ما نگاه نمی کند و از آن حمایت نمی کند و بعد انتظار دارند با همین بضاعت به لیگ برتر بیاییم.

یعقوبی در پایان گفت: آقای فرزانه یک استقلالی و یک مربی جوان و مودب است. او در سال‌های آینده حرف‌های بسیاری برای گفتن در سطح مربیگری ایران دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lp6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت مدیرعامل استقلال اهواز از حمیدرضا فرزانه
اختصاصی/