تاریخ انتشار: 1395/07/15 23:24
اختصاصی/
کد خبر: 257230

پیروزی مقابل نساجی، شرط فرزانه برای خروج از بحران!

حمیدرضا فرزانه سرمربی استقلال اهواز معتقد است اگر در این بازی ببرند از بحران خارج می شوند.
پیروزی مقابل نساجی، شرط فرزانه برای خروج از بحران!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، حمیدرضا فرزانه در خصوص جام حذفی به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت در جام حذفی با اکسین بازی داشتیم که انصراف دادیم چون ما می خواستیم تمام تمرکزمان را روی لیگ بگذاریم و در این رقابت ها نتیجه کسب کنیم. 

وی درمورد بازی با نساجی گفت: مازندران زادگاهم است و شناخت خوبی هم از این تیم دارم، استقلال اهواز و نساجی تیم های با ریشه ای هستند امیدوارم با این برد از بحران خارج شویم و دست پر به اهواز برگردیم. 

وی افزود: تیم ما جوان است و نیاز به ساختارسازی دارد ما دو، سه بازی بدشانسی آوردیم در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان  تا دقیقه 90 2 ـ 1 جلو بودیم که در دقیقه 92 بازی تساوی شد، بازی با فولادیزد یک پنالتی را در اهواز از دست دادیم. تیم مان جوان است و تجربه آنچنانی نداریم ولی انشاالله در ادامه و با گذر زمان شرایط تیم بهتر شود. به هر حال ما کارمان را انجام می دهیم و به مرور از این بحران ها هم خارج می شویم.

فرزانه در پایان اشاره کرد: مشکلات مالی همیشه وجود دارد و به بچه هایمان هم گفتم که به این مساله فکر نکنند و به آینده شان فکر کنند، آنها یک روز فوتبالیست های بزرگی می شوند. همه جامعه درگیر مشکلات مالی هستند و استقلال اهواز هم جزیی از این جامعه است. درست است که مشکلات مالی روی تفکرات بازیکنان تاثیر می گذارد اما امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود.

مصاحبه: "سمیه میرمحمدی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8vjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نساجی-استقلال اهواز/ تقابل دو استقلالی سابق در قائمشهر!
اختصاصی/