تاریخ انتشار: 1397/09/02 00:04
کد خبر: 120700

تلاش فولاد برای فرار از بحران؛ پیکان در اندیشه بازگشت به جمع مدعیان

فردا دو تیم پیکان تهران و فولاد در چارچوب هفته سیزدهم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
تلاش فولاد برای فرار از بحران؛ پیکان در اندیشه بازگشت به جمع مدعیان

فولاد بحران زده در حالی باید به پایتخت سفر کند که باشگاه فولاد از ادامه همکاری با ایلی استان صرف نظر کرد. اکنون عزیز فریسات به صورت موقت هدایت فولاد را برعهده گرفته است. فولاد خوزستان تا اینجای فصل نتوانسته عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذارد و موفق نشده است که هواداران را راضی نگه دارد. خوزستانی ها درحالی در چارچوب هفته سیزدهم به مصاف پیکان می روند که در چند هفته گذشته در گلزنی ناکام بودند.

اما فولاد تنها ترین تیم پر بحران این روزهای خوزستان نیست سایر تیم های خوزستانی نیز حال و روز خوشی ندارند و مشخص نیست چرا فولاد که یکی از تیم های ریشه دار و بازیکن ساز فوتبال کشور می باشد به این روز افتاده است.

در مقابل فولاد پیکانی قرار دارد که با هدایت مجید جلالی در هر بازی فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رود. شاگردان جلالی در این فصل نشان داده اند که سخت در جا دادن خودشان در جمع مدعیان هستند و تا اینجای کار جزء بالانشینان بودند. پیکان آخرین بازی که در لیگ انجام داد، دیدار معوقه‌ای از هفته نهم را برابر پرسپولیس انجام داد. پیکان با گل شاهین ثابقی از سرخپوشان پایتخت پیش افتاد اما در نیمه دوم و تنها در سه دقیقه دو گل دریافت کردند تا بازی برده را با باخت عوض کنند.

دیدار پیکان و فولاد خوزستان در دو فصل گذشته همیشه گل داشته است و هیچ دیداری با نتیجه تساوی به پایان نرسیده است. پرگل ترین دیدار این دو تیم در سال ۸۹ بود. خوزستانی ها با شش گل در خانه حریف تهرانی‌شان را درهم کوبیدند و آن ها را با دستانی خالی به پایتخت روانه کردند.

خودروسازان از دوازده دیداری که این فصل انجام داده اند موفق شده اند ۱۶ امتیاز کسب کنند و در جایگاه ششم جدول قرار بگیرند. فولاد نیز از دوازده دیداری که صورت داده موفق به کسب ۱۱ امتیاز شده تا در رده سیزدهم بایستاد.

فردا دو تیم پیکان و فولاد بدون شک برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند رفت چون پیکان با کسب پیروزی می تواند خود را دوباره به جمع مدعیان برساند و در مقابل نیز پیکان با پیروزی در این دیدار  کمیخود را از بحران دور می کند.

کوبل داوری:

سیدعلی میرغفاری - بابک عباسقلی‌زاده - فرهاد فرهادپور - روح الله شریفی - ناظر: اسماعیل صفیری

گفتنی است که این دیدار روز جمعه دوم آذرماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45o6pd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبرد هیجان‌انگیز استقلال و رقبا برای سهمیه چمپیونزلیگ آسیا