تاریخ انتشار: 1397/10/05 11:19
کد خبر: 116272

پیش بازی دیدار دو تیم منچستریونایتد و هادرزفیلدتاون

منچستریونایتد، امروز در دیدار حساس خود در باکسینگ دی، میزبان هادرزفیلدتاون است.
پیش بازی دیدار دو تیم منچستریونایتد و هادرزفیلدتاون

اوله گونار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد، امروز پس از سال‌ها، بازگشت به الدترافورد را تجربه خواهد کرد. شیاطین سرخ در اولین حضور سولسشر روی نیمکت خود موفق شدند 5-1 کاردیف سیتی را شکست دهند و حالا امیدوارند مقابل هادرزفیلدتاون نیز به پیروزی برسند تا اوضاعشان در جدول به کلی بهبود بیابد و شرایط بهتری پیدا کنند. یونایتد شروع خوبی از ابتدای فصل نداشته و با 29 امتیاز در رده ششم قرار دارد. آنها در 6 بازی اخیر خود، 3 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست تجربه کرده اند.

در آن سو هادرزفیلد در مجموع تنها 2 پیروزی داشته و 10 امتیاز تا به اینجا فصل کسب کرده و در رده نوزدهم جدول قرار گرفته است. آنها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند و هر 5 بازی اخیر خود را با شکست به پایان رسانده اند. از همین رو، یونایتد کار چندان دشواری در خانه پیش رو نخواهد داشت.

در 3 دیدار اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای شیاطین سرخ و 1 پیروزی برای هادرزفیلدتاون حاصل شده است. الکسیس سانچس، مارکوس روخو و لوکاکو به علت مصدومیت به این بازی نخواهند رسید و حضور کریس اسمالینگ و اسکات مک تومینای مشخص نیست. در آن سو، غیبت سابیری، آرون موی، تامی اسمیث و دنی ویلیامز در ترکیب هادرزفیلد قطعی است.

 

ترکیب احتمالی:

45

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45o8m9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد ساندرو با یوونتوس تمدید شد