تاریخ انتشار: 1396/06/12 15:10
کد خبر: 185196

امیدواری علی علیپور برای پوشیدن لباس تیم ملی

مهاجم جوان و آماده این فصل پرسپولیس بعد از رسیدن به جایگاه اصلی به دنبال پوشیدن پیراهن تیم ملی است.
امیدواری علی علیپور برای پوشیدن لباس تیم ملی

علی علیپور یکی از بازیکنان آماده پرسپولیس در فصل جاری بوده است. مهاجم جوان سرخ پوشان بهترین فصل حضور خود در این تیم را دنبال می کند. برای مربیان خارجی آمادگی بازیکن مهم تر از نام و نشان او است و برانکو چنین چیزی را به خوبی ثابت کرده است.

همه پیش بینی می کردند که با وجود طارمی و گادوین منشا این دو مهاجم در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان روند و علیپور ذخیره ها آنها باشد اما مهاجم جوان سرخ پوشان آنقدر خوب و آماده ظاهر شده که باید منشا و طارمی برای قرار گرفتن در کنار او با هم دیگر رقابت کنند.

علیپور بازیکنی بدون حاشیه است که تلاش زیادی در میدان دارد. او اگر بتواند روی زدن ضربات آخر بیشتر دقت کند و آمار گلزنی اش را بالا ببرد شانس بالایی برای حضور در تیم ملی هم خواهد داشت  و لژیونر شدنش هم اصلا دور از ذهن نیست.

مهاجم سرخ پوشان پایتخت ابراز امیدواری کرد که کارلوس کی روش او را ببیند و به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود. کی روش نشان داده که هر بازیکنی را که آماده باشد به غیر از بازیکنانی که با آنها مشکل دارد به تیم ملی دعوت می کند و این باعث شده تا علیپور هم امید زیادی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45p8xx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان پرسپولیس خطاب به رامین رضاییان:  تیم ملی مبارکت باشه!