تاریخ انتشار: 1396/05/05 08:38
کد خبر: 193148

امیدوارم مجبور به شکایت از استقلال نشوم!

امیرحسین صادقی مدافع سابق تیم فوتبال استقلال می‌گوید که دوست ندارد کار او به شکایت از باشگاه استقلال برسد.
امیدوارم مجبور به شکایت از استقلال نشوم!

صادقی در مصاحبه باخبرنگار،  درخصوص اقدام کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان درمورد طلب‌های سال گذشته خودشان و ارسال پرونده به ای‌اف‌سی می‌گوید: به هرحال قابل پیش‌بینی بود که چنین اتفاقاتی رخ دهد. بسیاری از بازیکنان فوتبال ایران از باشگاه‌های مختلف طلب دارند و جالب اینجاست که مالیات پول‌هایی را می‌دهند که هرگز دریافت نکرده‌اند. متأسفانه اداره مالیات هم بدون اینکه توجهی به دریافتی بازیکنان داشته باشد تحت هر شرایطی مالیات را می‌گیرد و حتی جریمه دیرکرد را هم دریافت می‌کند.

 

صادقی ادامه می‌دهد: شما می‌بینید که خارجی‌ها خیلی راحت پولشان را می‌گیرند و این درحالیست بعضی از آنها در طول فصل در نصف مسابقات هم به میدان نمی‌روند یا حتی بازی هم نمی‌کنند و هیچ سودی برای تیم‌ها ندارند. متأسفانه خیلی از بازیکنان ایرانی نمی‌توانند حق خودشان را دریافت کنند و به نظر می‌رسد هیچ قانونی در فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی وجود ندارد. شما یک نفر را نمی‌توانید پیدا کنید که طلبش را از طریق کمیته انضباطی، کمیته اخلاق یا فدراسیون فوتبال گرفته باشد.

 

صادقی ادامه می دهد: 450میلیون تومان از صبا طلب دارم. 150میلیون تومان از تراکتور می‌خواهم، یک میلیارد و 200 میلیون تومان از استقلال طلب دارم و 90 میلیون تومان هم از مس کرمان می‌خواهم. جالب اینجاست که قرار بود باشگاه تراکتورسازی 90میلیون مالیات مرا پرداخت کند و حتی آن زمان آقای جعفری جای مهری که روی پیشانی‌اش بود را قسم خورد که پول مرا پرداخت خواهد کرد، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. همین بحث مالیات من که به تراکتور مربوط می‌شود باعث شده که ممنوع‌المعامله و ممنوع‌الخروج شوم و می‌توانید این موضوع را از اداره مالیات سؤال کنید.

 

صادقی درمورد اینکه آیا او بابت گرفتن طلبش از استقلال از این باشگاه شکایت کرده است یا خیر، می‌گوید: من هنوز از استقلال شکایت نکردم و عادت ندارم که هر روز به این باشگاه بروم و بگویم که چرا پول مرا نمی‌دهید. اگر هم قرار باشد شکایت کنم مطمئن باشید حتی جریمه‌ام را نیز می‌گیرم. قرار بود باشگاه استقلال طلب مرا در یک بازه زمانی شش‌ماهه بدهد، ولی الان دو سال و شش ماه گذشته و من پولم را نگرفته‌ام. امیدوارم کار من به شکایت از استقلال نکشد که اگر این اتفاق بیفتد حتی جریمه‌اش را نیز دریافت خواهم کرد.

 

صادقی در پایان می‌افزاید: متأسفانه صدای بازیکنان را هیچ‌کس نمی‌شنود و این پول‌ها معلوم نیست چگونه قرار است به دست آنهایی برسد که از تیم‌های مختلف طلبکار هستند واقعا اینجا حق‌الناس صورت می‌گیرد و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45pn7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی‌های سابق در کلاس مربیگری + عکس