تاریخ انتشار: 1396/03/21 17:25
کد خبر: 204448

بولت برای آخرین بار در جامائیکا دوید

یوسین بولت سریع ترین دونده جهان در آخرین مسابقه ی خود در کشورش جامائیکا در دوی ١٠٠ متر پیروز شد. بولت بعد از مسابقات قهرمانی جهان لندن در ماه آگوست بازنشسته می شود.
بولت برای آخرین بار در جامائیکا دوید

به گزارش فرتاک ورزشی ،یوسین بولت جامائیکایی دارنده ی ٨ مدال طلای المپیک به زودی از دنیای دو و میدانی خداحافظی می کند. او آخرین مسابقه خود در کشورش جامائیکا را  انجام داد و در دوی ١٠٠ متر به قهرمانی رسید. بولت اعتراف کرد که پیش از این مسابقه استرس زیادی داشته است و تاکنون چنین اضطرابی را پیش از مسابقاتش تجربه نکرده است.

او ١٠٠ متر را در ١٠ ثانیه و ٣ صدم ثانیه طی کرد و مقابل ٣٠ هزار تماشاگر جامائیکایی بار دیگر قهرمان شد.

بولت بعد از مسابقات قهرمانی جهان دوومیدانی در ماه آگوست به صورت رسمی بازنشسته می شود.

بولت بعد از قهرمانی با ماشین در استادیوم دور افتخار زد و برای هوادارانش دست تکان داد. ٣٠ هزار تماشاگر جامائیکایی با روشن کردن نور موبایل های خود او را بدرقه کردند.

بولت درباره این مسابقه گفت: " مسابقه خوبی بود. فکر نمی‌کنم تا به حال اینقدر استرس داشته‌ام. جو ورزشگاه و حمایتی که از مردم گرفتم بسیار عالی بود. استادیوم پر شده بود. باید بگویم که از همه ی شما ممنونم که آمدید و از من حمایت کردید. این حمایت نشان می دهد که من کارم را برای ورزش درست انجام داده ام. حتی بعد از بازنشسته شدن هم من تمام تلاشم را برای دوومیدانی خواهم کرد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vlb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یوسین بولت: در المپیک 2020 شرکت نخواهم کرد

پایان روز نخست مسابقات در بخش آقایان / قاسمی قهرمان دوی 60 متر شد
رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور