تاریخ انتشار: 1396/03/23 17:12
کد خبر: 203924

فرصت سوزی سجاد برای بازگشت به استقلال

مهاجم پیشین آبی های تهرانی با وجود اعلام مدیران باشگاه هنوز برای عقد قرارداد با آبی ها اقدام نکرده است.
فرصت سوزی سجاد برای بازگشت به استقلال

به گزارش فرتاک ورزشی ،پرونده جدایی شهباززاده از استقلال در ابتدای لیگ شانزدهم یکی از فرسایشی ترین پرونده های نقل و انتقالاتی بود. شهباززاده بعد از چندین جلسه در نهایت موفق شد رضایت منصوریان و افشارزاده را برای جدایی جلب کند تا با بخشیدن طلب سنگین خود از استقلال، از این تیم جدا شود و راهی لیگ ترکیه شود.

 

سجاد خیلی زود در نیم فصل به ایران بازگشت و بعد از قرارداد ناتمام با تراکتورسازی، راهی نفت تهران شد. فصل برای شهباززاده با گلزنی در فینال جام حذفی و قهرمانی در این مسابقات به پایان رسید و منصوریان او را در لیست خرید های خود گذاشت و مسئولان استقلال خیلی زود مذاکرات خود با این مهاجم را شروع کردند.

 

مذاکرات شهباززاده با استقلالی ها خوب پیشرفت اما در روزهایی که بسیاری انتظار داشتند قرارداد این بازیکن با استقلال امضا شود، این اتفاق رخ نداد. هر چند هنوز دو طرف این قرارداد در این باره صراحتا موضع گیری نکردند اما به نظر می رسد مهاجم پیشین آبی ها هنوز قرارداد مورد نظر و بندهای در نظر گرفته شده در آن را امضا نکرده و پیشنهاد این باشگاه را قبول نکرده است. این اتفاق در حالی رخ می دهد که بسیاری از هواداران استقلال انتظار داشتند تا شهباززاده خیلی سریع و با کمترین چالش قرارداد خود با استقلال را برای لیگ هفدهم امضا کند اما هنوز این اتفاق رخ نداده تا شهباززاده باز هم با پیراهن آبی فاصله داشته باشد. این مهاجم گلزن مطمئنا در فصل نقل و انتقالات پیشنهادات مختلف و شاید بهتری دارد اما در سال جام جهانی، گزینه ی استقلال می تواند مسیر شهباززاده را هموارتر کند و تعلل او در امضای قرارداد با استقلال می تواند باز هم سرنوشتی مانند فصل گذشته برای سجاد در پی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45vlqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از خرید اول منصوریان/ بمب نقل و انتقالات در یک قدمی استقلال